Gal_ape Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 Hvis jeg bruker en trainer,(jadajadajada, jeg vet det er feigt å jukse) , i dette tilfellet til Total Overdose, så må jeg trykke F1 og oppover for at kodene skal bli aktivert. Men det har seg slik at mitt Logitech tastaur har en slik funksjon at det åpner f.eks Word når jeg trykker F2. Har prøvd og skru av det vesle programmet som gjør dette mulig, men da fungerer ingen av tastene, verken under eller etter spilling! Dette er litt frustrerendes, og jeg vil helst unngå å slette programvaren til tastaturet mitt! Noen tips eller erfaringer?
snole Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 På mitt Logitechtastatur er det en knapp som veksler mellom vanlig F-tast funksjon og slike fancye funksjoner. Den står merket med "F-tastlås".
Gal_ape Skrevet 20. november 2005 Forfatter Skrevet 20. november 2005 På mitt Logitechtastatur er det en knapp som veksler mellom vanlig F-tast funksjon og slike fancye funksjoner. Den står merket med "F-tastlås". 5177936[/snapback] Hehe! Thanx! Nå vet jeg hva den knappen er til også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå