caton Skrevet 19. november 2005 Rapporter Del Skrevet 19. november 2005 skal nå oppgradere min hp r707 til noe litt bedre ser for meg en pris på 2500-4000- hvor jeg har lagt meg merke til Nikon Coolpix l1 og Canon Powershot s2-is hva tror dere ? er det eventuelt noen bedre ? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 20. november 2005 Rapporter Del Skrevet 20. november 2005 Dette er to ganske forskjellige kamera da, som er gode til hvert sitt bruk. Hva er det du vektlegger ved kjøp av nytt kamera? Lenke til kommentar
caton Skrevet 20. november 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. november 2005 Vill gjerne ha et kamera med litt bedre bildekvalitet og zoom en mitt hp r707. Ser du får mye i liten størelse på L1, noe som er bra. Men lurer på hvordan det er å bruke med 5xzoom, når det ikke er optisk bildestabilisator. lommevenligt. Men tror nokk S2-IS er et bedre kamera, litt dyrere og mindre lommevenligt. Trenger at kamera som takkter det meste til allsidig bruk, er mye ut i naturen. Så at det tar så liten plass som mulig, sammtidlig som du får mest mulig kvalitet etter størelsen som mulig. Kansje det er noen som er bedre for min bruk også ? Lenke til kommentar
caton Skrevet 20. november 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. november 2005 Kan S2-IS måle seg med Eos 350D på noen måte ? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 20. november 2005 Rapporter Del Skrevet 20. november 2005 Kan S2-IS måle seg med Eos 350D på noen måte ? 5183174[/snapback] S2IS har veldig anvendelig optikk, er mindre og billigere. Men speilrefleks har bedre bildekvalitet pga. bedre/større optikk og større bildebrikke som gir mindre støy. Speilrefleks er kjappere, har ofte større manuelle muligheter og større utbyggingsmuligheter. Det er mange forskjeller mellom kompakt og speilrefleks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå