Gå til innhold

A6600GT TDH driver problem


BlondGod

Anbefalte innlegg

Hei, nå har jeg et problem jeg håper dere kan hjelpe meg med.

 

Kjøpte meg nytt skjermkort fra Leadtek, Gainward A6600GT TDH og det fungerer fint helt til jeg innstallerer drivere til kortet. Da blinker skjermen av og på en gang pr. sekund ca. Vinduer oppdateres ikke slik at skrivebordet synes i deler av et internett vindu(F.eks.)

"pilene" til høyre i menyer som kan utvides(høyreklikk) har blitt til klosser av sorte og blå striper.

 

Det jeg har gjort:

Prøvd flere forskjellige drivere, de som fulgte md kortet, de nyeste (og gamle) fra NVidia, samt Omegadrivere.

Det eneste som fungerer er når jeg har avinnstalert driverne og rebootet maskinen, da er alt fryd og gammen. men regner ikke med at spillopplevelsen blir allverden :(

Det har gått så langt at jeg reformaterte C: og innstallerte WINXp pro på nytt. men neida, det hjalp ikke det heller.

 

Jeg husker ikke ALT jeg har prøvd, og pga. mengden av forskjellige parametre som har blitt slått av og på lister jeg det heller ikke opp. Men det virker som om det er noe veldig galt med Hardwaren her siden jeg har formatert og reinstalert og dermed fjernet andre feilkilder.

Ville bare høre om noen kjente til dette problemet og hadde en løsning før jeg tar meg bryet med å bytte det.

 

Takker for svar på forhånd :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...