Gå til innhold

Noen tips til hvordan man fikser på dedicated?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

du lar være.

alle som har spurt om dette til nå, begynner jeg å gå grunding lei av.

de spør hvor man kna få tak i det osv.

jeg gir de alt de trenger, som er filene, readmeen og documentation og til og med et forum spesifikt for det, men neida, de skal ha ett norsk forum med en norsk readme og kommer ikke til å skjønee det uansett fordi jeg ikke tok meg 2 timer på å lage en jævla autonistaller.

DETTE trenger du : http://amxmod.net/ .

begynn å lese.

Lenke til kommentar
Har en server som mange bruker. De er fornøyde, men de savner litt mer stasj... Trenger adminplugins osv, men hvor finner jeg det, og hvordan får jeg det til å fungere? Det er her snakk om CS:1.6

5176401[/snapback]

 

 

Takker og bukker for den. Har kommet til step 2, men nå jeg skal skrive meta list, får jeg ikke opp det jeg skal ha. Har prøvd mye forskjellig, startet fra begynnelsen, men jeg får ikke aktivert mod'sa. Gjort 100% slik det står...

5177328[/snapback]

 

Syntes du rakker litt vel ned nå, karnsje noen brukere har "iritert" deg litt tiligere men du trenger da ikke være hissig ppå alle andre av den grunn :thumbdown:

Lenke til kommentar
Syntes du rakker litt vel ned nå, karnsje noen brukere har "iritert" deg litt tiligere men du trenger da ikke være hissig ppå alle andre av den grunn  :thumbdown:

5181487[/snapback]

rakker da aldeles ikke ned på noen andre jeg!

5181760[/snapback]

 

Tror han bare trykket feil, han mente nok og quote -Raistlin-...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Syntes du rakker litt vel ned nå, karnsje noen brukere har "iritert" deg litt tiligere men du trenger da ikke være hissig ppå alle andre av den grunn   :thumbdown:

5181487[/snapback]

rakker da aldeles ikke ned på noen andre jeg!

5181760[/snapback]

 

Tror han bare trykket feil, han mente nok og quote -Raistlin-...

5185635[/snapback]

 

hakke kunnet svare før pga ban, men ja, skjønner ikke åssen jeg kunne surre slik, du har helt rett, no harm jogil

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...