Gå til innhold

Ricoh R3 førsteinntrykk


Anbefalte innlegg

Gratulerer Audiophil :!: . Heldigris.

Kjipt med det dårlige været, hadde vært greit å se hvordan bilder blir i dagslys.

Må si det var litt støy på de mørkeste bildene, men men. Har du tenkt at det kanskje kan være kompressjonen som lager så mye støy? Prøv å ta noen bilder i TIFF format. Det kan jo være JPEG algoritmene til Ricoh som forårsaker støy, og det kan vel kanskje fikses med en firmware oppdatering.

 

Uansett... Flott at du legger ut bilder på nett. Forsett med det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ikke å overdrive når jeg sier at det kameraet ikke er mer enn en tredjedel av størrelsen til mitt kamera. :!: Den mega zoom-lisen, fy fa... eh...fabian. Trodde aldri den dagen skulle komme at jeg skulle få se et ultrakompakt kamera hvor objektvet nesten er lengre enn selve kameraet er bredt :dribble: (det ser ialle fall nesten sånn ut på det siste bildet) Skamfett kamera til de grader! :love:

Lenke til kommentar

Hmm, man blir vel skutt og hengt om man reklamerer her, men da jeg ikke er forbundet med butikken på noe vis så kan jeg vel informere deg om at jeg kjøpte på Foto og Video på Trondheim Torg. Kostet 3195. De har begge fargene.

 

Ble dårlig med bilder, mongovær fortsatt, får sette min lit til i morgen!

Lenke til kommentar

yeah sveinung. ser ut som en liten lekkerbisken du har fått neva i. kunne tenkt å bytta ut mitt slitene optio 330 jeg også ja, hvertfall med R3! Sykt bra macro og zoom da. iso problemet blir vel fikset om ikke så alt for lenge. er det lag oppstarttid på det? er jo tross alt ca en meter linse som skal drives ut:P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...