Gå til innhold

Problem med straumforsyning


Anbefalte innlegg

Eg kjøpte ein Tagan TG480-u01 for litt over ei veke sidan. Eg monterte saman maskina mi, og den virka stort sett heilt fint dei første dagane.

Maskina stod av i ca. 2 dagar på eit nokså kaldt rom, så skrudde eg den på att.

Til mi store forundring gjekk ikkje nokon av dei to viftene på straumforsyninga... :ohmy:

Eg tenkte at dei kanskje var av pga at det var så kaldt, men etter litt bruk var dei fortsatt av. Temperaturen var no såpass høg at eg skrudde av maskina. :ermm:

Eg skrudde den ut, og såg litt på den, men såg ingenting spesielt. monterte den så igjen og testa ein gong til. Fortsatt ikkje liv...

 

Er det noko eg sjølv kan gjera med dette, eller må eg berre senda den inn?

Eg kan ikkje opna loket, fordi då ryk garantien. Har eg krav på noko anna enn ein ny straumforsyning? Kven skal betala frakt?

 

Veldig plagsomt å sitta med ny maskin utan å kunne bruka den til noko! :mad:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skrudde du den på rett etter at den hadde stått i det kalde rommet? Isåfall kan det ha oppstått kondens i PSU.

Dersom maskinen hadde avkondensert / sto i det kalde rommet da du startet den har du selvsagt krav på erstattning.

Jeg hadde nettopp en retursak med PS-data, jeg sendte inn den ødelagte delen, fikk dekket portoen på det, og di sendte meg en ny del, helt gratis. :)

 

Ca. hvor kaldt var det i rommet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...