Gå til innhold

Knust? eller....


Anbefalte innlegg

Jeg har et litte prob... jeg spillte mot en kompis, så tappte jeg og ble pist. slo hande ned i tastaturet og maskin ble hærpa.... pip pip pip sa det og tastature funker ikke.... prøvde et tastatur som virker på andre maskine med ikke på min.... hva er galt???? skal jeg kjøpe nytt tastatur eller?....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

lær deg å ikke bli så hissig først! :grin:

håldte på å knuse hånd mi en gang jeg ble forbanna, jeg slo rett igjennin skjermen min (en gammel 14")...

 

Det gjorde _J*vlig_ vondt, og det ble dyrt også siden jeg måtte kjøpe en ny skjerm, dette lærte jeg av! har ikke slått hull i flere skjermer i det siste... :grin:

 

beklager at jeg ikke kunne svare på spm'et ditt.. :wink:

Lenke til kommentar

Noe liknende skjedde med min gamle 2/86 :lol:

Jeg var liten og uerfaren, klikka da jeg døde på spillet jeg spilte, og smalt knyttneven i musa.. pc'en funka ikke på to dager (men spør ikke hvordan den fikk fart på seg igjen) :grin:

 

Edit: Men uansett.. nøyaktig hva problemet ditt er vet jeg ikke. Ble tastaturet fysisk smadra? I det tilfelle KAN du jo ha kortsluttet noe

 

_________________

Pentium 3 933MHz : Abit BX133-RAID : Creative GeForce3 Ti200 : 256MB SDRAM : Western Digital 60GB + IBM Deskstar 120GB : Logitech Dual Optical : IBM P200 20" :grin:

 

[ Denne Melding var redigert av: Papirpose på 2002-08-29 18:10 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-08-29 16:06, Jannis-15 skrev:

lær deg å ikke bli så hissig først!
:grin:
håldte på å knuse hånd mi en gang jeg ble forbanna, jeg slo rett igjennin skjermen min (en gammel 14")...


Det gjorde _J*vlig_ vondt, og det ble dyrt også siden jeg måtte kjøpe en ny skjerm, dette lærte jeg av! har ikke slått hull i flere skjermer i det siste...
:grin:

beklager at jeg ikke kunne svare på spm'et ditt.. :wink:


 

er bare litt nysjerring... hvordan klarte du det? skjermen er jo tykk... og fikk du strøm? hva med glasskår?

Lenke til kommentar

som sagt "jeg holdte på å knuse hånda", og ja, jeg mente det _bokstavelig talt_ (jeg klinte jo til det jeg hadde, dum som jeg var) :sad:

nei jeg fikk merkelig nok ikke strøm, men jeg hadde nok en god del kutt på hånda etter glasset ja..

 

når du spør om hvordan jeg klarte det siden den er så tykk, ja den er ganske tykk, men den var som sakt gammel så det er murlig at glasset var sprøtt eller noe, tror ikke jeg hadde klart det på en ny skjerm i dag.. (vil ikke prøve.. :smile: )

 

edit: skriveleif :smile:

 

[ Denne Melding var redigert av: Jannis-15 på 2002-08-30 01:16 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...