henry14 Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 (endret) Hei! Jeg fikk meg San Andreas til PC igår. Lyden virker helt fint på cutscenene, men når jeg spiller selv er det lyd på alt utenom det som CJ sier og det andre folk sier. Noen som vet hva som er feil? EDIT: det som CJ og andre folk sier ingame høres ut som om det sies i sakte film Endret 18. november 2005 av henry14
Hr. Jenssen Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 Prøv å installere nye drivere til lydkortet ditt, eller å oppdatere spillet med patchen som kom for en stund siden. Kanskje det hjelper.
henry14 Skrevet 19. november 2005 Forfatter Skrevet 19. november 2005 Har prøvd å innstallere patchen nå og nytt lydgreier men ingen forskjell på lyden. noen som vet noe annet jeg kan prøve?
Dunno1987 Skrevet 20. november 2005 Skrevet 20. november 2005 tror det er det man kaller "thunderstorm bug", men den skulle være fiksa med siste patchen. Når du krasjer på et vist punkt på en bil mens det var tordenvær kutta lyden untatt under cutscreens og all snakking... Løsning...? Har du prøvd å reinstallere?
henry14 Skrevet 20. november 2005 Forfatter Skrevet 20. november 2005 Det virker nå vet ikke hva jeg gjorde men nå virker det ihvertfall
Hr. Jenssen Skrevet 20. november 2005 Skrevet 20. november 2005 Ja, det virker som oftest. Det er bare når det regner og tordner at du må "passe deg". Da kan lyden forsvinne sånn. Da er det bare å save, slå av spillet, og starte det opp på nytt. Da funker det fint igjen.
Dunno1987 Skrevet 23. november 2005 Skrevet 23. november 2005 Ja, det virker som oftest. Det er bare når det regner og tordner at du må "passe deg". Da kan lyden forsvinne sånn. Da er det bare å save, slå av spillet, og starte det opp på nytt. Da funker det fint igjen. 5182712[/snapback] Kunne ikke jeg! Måtte patche... Bare jeg som er uheldig da
b00n Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 jeg har samme problemet.. får prøve og pathce ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå