petterg Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 Jeg ble ropt på av en opera-mail bruker. To av mailene hans hadde blitt blanke. Dvs når man prøvd å åpne dem sto det "Body not downloaded". Jeg lukket opera, og startet på nytt. Da hadde plutselig det samme skjedd med de siste 50 mailene han hadde mottatt! I tillegg var avsender feltene i headeren blanke! Finnes det noen måte å redde disse mailene på? Det er POP3 konto, og ingen kopi på serveren.
akh Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 Se om du har en backup i mailmappen. (husker ikke hva filen heter siden jeg ikke bruker windows lenger, men den har etternavnet .bak). Hvis den er der, prøv å importere den.
petterg Skrevet 18. november 2005 Forfatter Skrevet 18. november 2005 Nei, ingen .bak filer som er relatert til mail. Hverken i profil- eller program mappene. Har også prøvd å re-indexsere mailene, uten at det gjorde annet enn å gjenopprette slettede mailer.
EG-s Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 er vel ikke .bak filer, men .mbs en skal lete etter. Hos meg er de C:\Documents and Settings\username\Application Data\Opera\Opera\Mail\store\account? folders .mbs åpnes med notepad
petterg Skrevet 19. november 2005 Forfatter Skrevet 19. november 2005 Jeg har sett noen av de forskrudde mailene i noen av mbs filene. Et tips jeg fant på nett sa at man kunne få tilbake disse ved å reindeksere - noe som gjøres ved å slette lexicon filene - det fungerte ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå