Ickz Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 Dette er et stort problem jeg har som startet for ca. 2 uker siden. Jeg var på lan og plutselig restarta hele pc'en seg uten grunn, jeg skrudde den på igjen for å da se at alt i WoW var helt herpa med fargene og alt. siden jeg skulle hjem bare noen timer senere så gadd jeg ikke gjøre noe med det der. Når jeg kom hjem så begynte jeg reinstallere, mitt i cd 2 ville den ikke fortsette mer så jeg trykka på cancel og startet å installere på nytt. Jeg ble helt ferdig med installasjonen denne gangen men når jeg skulle installere 1.8 patchen så fikk jeg en feilmelding om at de ikke kunne patche en fil og at en reinstallasjon kunne funke, JIPPI reinstallasjon igjen. jeg reinstallerte og fikk samme problem i cd 2 som før. så etter den 4. installasjonen funket patch og alt. og jeg har kunnet spille fint helt til idag... når jeg skulle installere denne lille patchen som kom idag så fikk jeg den feilmeldingen om at de ikke kunne patche en fil igjen. etter 6! reinstallasjoner med samme cd 2 feil som tidligere, ble jeg endelig ferdig med å installere, MEN fikk feilmelding på patch 1.8 igjen!. reinstallerte uten cd 2 problemer 3 ganger til men fikk alltid samme feilmelding i patchen. etter å da ha reinstallert 9 ganger idag orker jeg ikke mer, så jeg poster her og vil nok sende et mail til blizzard technical support snart... det store problemet er altså ikke cd 2 problemet men patch problemet. noen andre som har hatt samme problem og klart å fikse det? evt. noen som har en løsning? legger ved screenshot av feilmeldingen:
mobilfreek Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=394004
Ickz Skrevet 16. november 2005 Forfatter Skrevet 16. november 2005 Hva med å lese min topic før du svarer?! jeg mente at dette ikke hørte hjemme der siden det ikke er en "patch relatert jamring" men isteden et større problem som har litt mer generelt om å installere WoW i det hele tatt å gjøre enn alle posts som er der. De fleste posts der er bare folk som klager på at patcher ikke kommer og at patcher går så treigt å installere. så vær litt snill og post noe annet enn det der for den linken hjelper meg utrolig lite.
Ickz Skrevet 17. november 2005 Forfatter Skrevet 17. november 2005 det funker på pcæen til foreldra mine men jeg vil jo helst spille på min egen...
Amd_Barton Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 prøv å installere med vennen din sine cder
Sinnsro Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 det funker på pcæen til foreldra mine men jeg vil jo helst spille på min egen... 5167006[/snapback] hvis du har mulighet til å kopiere den instaleringen så er vertfall det en løsning
Abe_ Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 jeg har også et problem med patchen:P når jeg skal inn i wow så laster den ned også står det restart, så trykke jeg på den, men da klikker alt og jeg må restarte ved og trykke på svenske knappen. ingen som har en ftp de kunne lagt den ut på? vil spille!
atrax Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 Det der høres så absolutt ut som et minneproblem. Jeg tipper at minst én av dine minnebrikker likte det LANet særdeles dårlig, og begynner å ta kvelden. Test minnet ditt med memtest86, jeg tipper at du finner en del feil. Gå tilbake til butikken der du kjøpte minnet, og klag din nød.
Abe_ Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 (endret) edit: glem det Endret 17. november 2005 av Abe_
Ickz Skrevet 17. november 2005 Forfatter Skrevet 17. november 2005 takker for alle svar, har reinstallert en 10. gang nå og holder på å laste ned patchen. hvis det ikke funker nå skal jeg prøve å kopiere det fra den andre pc'en, tar også å tester minnet mitt poster senere om hvordan det gikk.
Ickz Skrevet 17. november 2005 Forfatter Skrevet 17. november 2005 fant dessverre ut at faren min hadde avinstallert spillet på den andre pc'en og installert noe annet så det ikke er plass lenger kan altså ikke kopiere det snakket litt med broren min som kan litt om dette og han foreslo at jeg kan spørre en venn om å sende filen til meg, skal gjøre det, venter også på mail med svar fra blizz. Jeg legger ved mailet jeg sendte til blizz tech support WoWproblem.rtf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå