Gå til innhold

Anbefalte innlegg

vi får det til vi vettu tommy;)

5208598[/snapback]

Skal dere ha den alu-ramma DER inn i baken på pikachu så må dere nok være 2 ja... stakkars dyr

5208736[/snapback]

 

 

Haha bra..:p ramma er jo ikke SÅÅÅ stor da,, den er 20x20cm.. hehe,, må opne pikachu mer om jeg skal ha den inni,, eller bygge den inni..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tåler pikachuen høy varme?

 

Tenk om den begynner å brenne :]]]

5209053[/snapback]

 

 

Er redd for at ting kan bli varmt ja, skal ta mange tester av hvor varmt det bli inni der når jeg har forskjellige ting der, om ting blir fort varmt,

 

Randomhero hadde et bra forslag til hvordan vi kunne kjøle den ned, men jeg husker ikke så må vente til han ser dette forumet og poster her.. ;)

Lenke til kommentar

2 vifter på bakplata en som blåser inn og en som suger ut, så tar vi en funnel fra den som blåser inn og inn på prosessorkjøleren, luften som går til prosessor kjøleren vil bli spredd ut i toweret etter at det har nådd prosessorkjøleren, den varme luften som oppstør her vil bli trukket ut av viften som blåser utover

Lenke til kommentar
2 vifter på bakplata en som blåser inn og en som suger ut, så tar vi en funnel fra den som blåser inn og inn på prosessorkjøleren, luften som går til prosessor kjøleren vil bli spredd ut i toweret etter at det har nådd prosessorkjøleren, den varme luften som oppstør her vil bli trukket ut av viften som blåser utover

5209089[/snapback]

 

 

;) stemmer.. ;)

Lenke til kommentar

I morgen er det skole, vi har jo en fin mekanisk avdeling på skolen som er til stor hjelp, randomhero kom til meg på fredag med grunn + sideplater som jeg skal ta og kutte i morgen, randomhero (btw: Tom) skal ta med en "popper" til og sette rammen i en helhet.. Han som eier verktøy vettu.. ;)

 

Tar noen bilder som jeg legger opp i morgen,,

 

Det er altså planen for morgendagen, får se hva jeg får gjort på skolen og hva jeg må gjøre hjemme, kommer ann på humøret til lærerne også, hvis ikke det blir gjort på skolen så har jeg en flott onkel som er til hjelp.. ;)

 

 

Platene: 1 - 1.2mm syrefast stål og aluminium..

Lenke til kommentar

Trur ikke han får 20% på alt han kommer til å kjøpe.. det er vertfall lite lønnsomt for vendur.no. Tror han mente at han fikk 20% på alle varer han kjøpte med den bestillinga, og fri frakt. er ingen jeg har hørt som får prosenter på hvert ENESTE kjøp de gjør :)

 

gratis vifte, 20% på andre varer i samme bestilling+ fri frakt, er det vendur pleier å sponse med

Lenke til kommentar
Trur ikke han får 20% på alt han kommer til å kjøpe.. det er vertfall lite lønnsomt for vendur.no. Tror han mente at han fikk 20% på alle varer han kjøpte med den bestillinga, og fri frakt. er ingen jeg har hørt som får prosenter på hvert ENESTE kjøp de gjør :)

 

gratis vifte, 20% på andre varer i samme bestilling+ fri frakt, er det vendur pleier å sponse med

5244018[/snapback]

 

Jeg har fast rabatt hos min sponsor :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...