fdredk Skrevet 15. november 2005 Skrevet 15. november 2005 Hei Kunne tenkt meg å spraylakert min gamle Sony Ericsson z600 og lurer på om dere har noen tips før jeg starter med prosessen? Tenker på å skru av selve dekslet og lakkere det i svart, tror det skal bli ganske stilig Noen ting jeg bør huske på? Alt av interesse. Takker for alle svar
Dolce_vita Skrevet 15. november 2005 Skrevet 15. november 2005 Vet ikke hva SE og har å si i denne saken, men Nokia har en egen offisiell uttalelse om dine bedrifter: Mal ikke enheten. Maling kan tette de bevegelige delene og forhindre at enheten fungerer skikkelig.Du fortjener i det minste å ha lykke til :!:
ironman666 Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 Min gamle Z600 er spraylakkert med Volvo 940 metllicrød. Jeg pusset lett over deksela med sandpapir og sprayet dem så med rødlakk. Ventet så i 5-10 min, så sprayet jeg over med klarlakk. Resultatet vart ganske så bra!
fdredk Skrevet 16. november 2005 Forfatter Skrevet 16. november 2005 Gikk demonteringen av mobilen feilfritt ironman666? Var det enkelt?
ironman666 Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 Åh, du skal lakke hele telefonen, inkl dekselet? Jeg demonterte ingenting, jeg tok av dekselene og lakket de jeg.
fdredk Skrevet 16. november 2005 Forfatter Skrevet 16. november 2005 ja hehe, det var det som var tanken ja, lakkere hele shitn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå