Gå til innhold

Point of View GeForce 6800 XT


Sanux

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke vært borti kortet, men bare for å spørre litt dumt hadde det ikke vært lurere å spørre først?

 

Også er det ingenting som heter XT fra nvidia i hvert fall ikke i 6800 serien det er bare 6800 også er det GS, GT, LE og Ultra

 

Edit: Det er ikke vits å bumpe tråden etter 9 minutter, du må la folk få lov til å se og lese tråden først. Bumping fører bare til at tråden blir stenkt. Skal du tilføye noe så bruk EDIT knappen...

Endret av Manx
Lenke til kommentar

quote=Manx,15/11-2005 : 20:48]Også er det ingenting som heter XT fra nvidia i hvert fall ikke i 6800 serien det er bare 6800 også er det GS, GT, LE og Ultra

5159599[/snapback]

 

er både XFX 6800XT og POV 6800XT version av kortet.... just so u know :)

 

og sry for bumping :(

 

EDIT: her er 2 linker til både POV 6800XT[ og XFX 6800XT :) så ser du at de finnes ..... og kanskje den "lista" på bildet kanskje burde oppdateres? ... vet ikke jeg menneh.... :hmm:

Endret av SaNux
Lenke til kommentar

har nettopp bestilt Point of View GeForce 6800 XT og jeg bare lurte

om noen har noen Positive/negative ting og si om dette kortet?

 

 

Heisann

Eg hadde akkurat det kortet før eg kjøpte meg et 7800gtx kort.

Jeg var svært imponert over det kortet, det yter særdeles bra, samtidig som jeg klarte å overklokke det ganske så høyt. Hadde ingenting å utsette på det, så lykke til, du har bestilt et kjempebra kort:)

Lenke til kommentar
Har ikke vært borti kortet, men bare for å spørre litt dumt hadde det ikke vært lurere å spørre først?

 

Også er det ingenting som heter XT fra nvidia i hvert fall ikke i 6800 serien det er bare 6800 også er det GS, GT, LE og Ultra

 

Edit: Det er ikke vits å bumpe tråden etter 9 minutter, du må la folk få lov til å se og lese tråden først. Bumping fører bare til at tråden blir stenkt. Skal du tilføye noe så bruk EDIT knappen...

5159599[/snapback]

 

Ojsann, kjip Manx!

Lenke til kommentar
Heisann

Eg hadde akkurat det kortet før eg kjøpte meg et 7800gtx kort.

Jeg var svært imponert over det kortet, det yter særdeles bra, samtidig som jeg klarte å overklokke det ganske så høyt. Hadde ingenting å utsette på det, så lykke til, du har bestilt et kjempebra kort:)

5159693[/snapback]

 

puh tusen takk :p det har vært forskjellige meninger om det kortet ... så at du skreiv detta hjalp stooort :p takk for hjelpa !! :w00t:

Lenke til kommentar
Har ikke vært borti kortet, men bare for å spørre litt dumt hadde det ikke vært lurere å spørre først?

 

Også er det ingenting som heter XT fra nvidia i hvert fall ikke i 6800 serien det er bare 6800 også er det GS, GT, LE og Ultra

 

Edit: Det er ikke vits å bumpe tråden etter 9 minutter, du må la folk få lov til å se og lese tråden først. Bumping fører bare til at tråden blir stenkt. Skal du tilføye noe så bruk EDIT knappen...

5159599[/snapback]

 

Ojsann, kjip Manx!

5159699[/snapback]

 

Hva er det som er kjipt, at det ikke er et 6800 kort i prisguiden på hw som bruker XT betegnelsen. Jeg tok en titt for å være sikker på at jeg ikke husket feil. Men da er tydligvis ikke prisguiden helt til å stole på. Jeg viste at nVidia begynte å bruke denne betegnelsen også, men siden jeg ikke fant et 6800 kort som brukte XT, så skrev jeg det på den måten. GeForce FX serien der i mot brukte XT på to kort 5600 og 5900 og siden han ikke spurte om noen av de kortene så nevdte jeg ikke de kortene...

 

Du kan jo se om du finner XT kortet i det vedlagte bilde. Og det skal jo sies at postcounten din kommer til å bli høy hvis du skal være like innformativ hele tiden. Men jeg har i hvert fall en mal som jeg kan bruke neste gang jeg ser at noen glemmer å skrive noe eller ikke sitter inne med all informasjonen om hvert enkelt skjermkort betegnelse som blir gitt ut av nivida/ati

 

Denne skal inn i notisblokka : Ojsann, kjipt [*sett inn brukernavn her*]!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...