Octavian Skrevet 15. november 2005 Skrevet 15. november 2005 noen som spiller stronghold 2 her? tenker da etter at de fikk patcha en del av problemene. (1.3 om jeg ikke tar feil)
Gjest Slettet+130498 Skrevet 15. november 2005 Skrevet 15. november 2005 har det kommet en ny patch. spilte det før men det var for mye bugs i spillet. får prøve igjen nå da
Octavian Skrevet 15. november 2005 Forfatter Skrevet 15. november 2005 ja, når det kom ut var det mer eller mindre uspillbart. har kommet en ny patch nå som gjør det spillbart, selvom det fremdeles er en del igjenn. men nå funker det hværtfall.
Laserlasse Skrevet 15. november 2005 Skrevet 15. november 2005 Merkelig dette - jeg spilte gjennom spillet upatchet og merket ikke noe til disse problemene somalle snakker om!
Octavian Skrevet 15. november 2005 Forfatter Skrevet 15. november 2005 det er fordi det flyvende spaghettimonsteret passet på. eller bare fordi du har vært usansynelig heldig. spessielt i MP, kriminalitetsystemet klikker, hopper ut, ja gidder ikke ramse opp ai var heller ikke til og skryte av, men det skal vistnokk være fikset nå... skal ned til EB games og kjøpe det på nytt.
-sparks- Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 jeg spilte det litt når det komm, men har blitt litt lei av den lave fps'en
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå