Gå til innhold

fildelingen står under massiv overvåkning ?!

JanPhilip

Anbefalte innlegg

Skrevet

hører endel rykter om at myndighetene (og alle andre som er påvirket av fildeling) har satt seg på offensiven og begynnt kampen mot fildeling. Det skal vist bli tatt 10.000 hver dag tyskland, og på sunndalsøra hører jeg rykter om at selskapet sender ut advarsels brev om at du blir nektet nett om de finner ut at du driver med fildeling.

Noen som kan skap litt klarhet i det her ? eller kanskje noen som har greie på lover og regler i norge rundt dette hva som er straffbart og ikke ? ikke noen synsing helst

-Jan Philip-

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Skrevet

Det med Tyskland kan jeg ikke svare på!

Men brev fra ISP'en: ja! Amerikanske agenter sitter og ser igjennom sharelista di, på f.eks DC. Og sender din ISP et brev med masse trusler osv. I dette brevet står det hva slags konsekvenser som inntrefer, din IP, evt. ditt DC-nick, og liste over uautoriserte filer som du deler.. Dette brevet sender mange ISP videre til deg som bruker..

Har selv fått et slikt, pga. LOTR1. Men disse amerikanske agentene glemmer en ting: De har ingen myndighet her (foreløpig iallefall). Kan ikke se for meg at ISP'en kontrollerer, men at det heller er en reaksjon på brev de får fra diverse agenter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...