Trene Arnholdt Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Hei. Jeg trenger litt hjelp.. Hva må jeg ha for å koble pc'n min mot en bakprojection tv? Hvis det er interesant, så er det en beskrivelse av tv'n her.. http://www.expert.no/vedlegg/52BW612.pdf
snole Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 1. Et skjermkort med S-Video utgang. 2. En xx antall meter lang S-Video kabel. 3. En S-video->SCART adapter. PS. Denne tråden skulle vært postet under skjermkort.
Trene Arnholdt Skrevet 13. november 2005 Forfatter Skrevet 13. november 2005 Takk for kjapt svar. Sorry for at detta havna på feil sted. Noen forslag til et greit kort? Har ikke AGP port. Hva er en S-video->SCART adapter og hvor kjøper jeg det? Skulle også hatt et trådløst mus og tastatur som er bra på litt rekkevidde. ca 5-6 meter..
snole Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Har ikke skjermkortet ditt S-Video ut? En liten rund plugg. Hvis du ikke har AGP-port kan du kjøpe et PCI-kort. De enkleste koster ikke mere enn 300-400 spenn. S-Video->SCART adapter får du kjøpt på Elkjøp, Expert, Ideel, Elkjeden, Lefdal, Siba, Euronics, Europris osv osv osv.....
Trene Arnholdt Skrevet 13. november 2005 Forfatter Skrevet 13. november 2005 Nei, det er integrert i hovedkortet. Men fungerer detta kortet greit da? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=120005&cks=PRL Jeg har S-VIDEO inn på tv'n, trenger jeg en S-video->SCART adapter da?
nifty Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Jeg har S-VIDEO inn på tv'n, trenger jeg en S-video->SCART adapter da? 5148389[/snapback] Nei , det behøver du ei .... _nifty_
snole Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Jeg har S-VIDEO inn på tv'n, trenger jeg en S-video->SCART adapter da? 5148389[/snapback] Ah, leste spec's på TV'en din, så ikke at den har S-Video inn i front. Den kan du bruke ja.
Trene Arnholdt Skrevet 13. november 2005 Forfatter Skrevet 13. november 2005 ok. Men jeg har en VGA kontakt, som går ut til en phono video kabel (gul) og en s-video kabel. når jeg prøver å koble til disse får jeg bare et svart flimrende bilde.. Tror ikke den får helt riktige signaler, hjelper dette hvis jeg kjøper et kort som nevnt over med tv ut?
snole Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Høres ut som du har det du trenger. Prøv å se på innstillingene for skjermkortet om TV-ut står til NTSC og ikke PAL. Det skal stå til PAL.
Trene Arnholdt Skrevet 13. november 2005 Forfatter Skrevet 13. november 2005 Hmm. finner ikke noen innstillinger for pal i detta integrerte dritt kortet... tror jeg må gå for det kortet jeg fant litt lenger opp her..
tommy_89 Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Få en moderator til å flytte posten til rett plass så kanskje du får flere svar
Kenneth Dammyr Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 *Sende over til riktig kategori* Gjør deg kjent med de respektive kategoriene før du poster så er du sikker på at du ikke bommer slik
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå