Simma89 Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Hei jeg har satt opp Vt server. Men når jeg gir ipen min til noen og de skal prøve å komme inn kommer de ikke inn.. hvorfor det?? hva må jeg gjøre for at de skal komme inn??
t0ffemannen Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Har du åpnet port ? Standard port er 3784. Denne må du åpne i routeren din
Simma89 Skrevet 13. november 2005 Forfatter Skrevet 13. november 2005 jeg kommer selv inn på serveren med port 3784. hva må jeg gjøre for at andre sakl komme inne?+ hvis jeg må åpne porter i routeren hvordan gjør jeg det??
Goodtimes Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Du kan si hvilken router du har, så kanskje noen med tilsvarende kan hjelpe deg. Eventuelt du kan prøve deg på PortForward og se om det ligger en guide til din router der. Såvidt jeg vet er det ganske bra forklart der.
Simma89 Skrevet 13. november 2005 Forfatter Skrevet 13. november 2005 jeg har zyxel modem og D-Link router (trådløs). noen som vet hva jeg må gjøre da?
xoriath Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 gå på prtforward osm magnus sa, så finner du veiledningen til å forwarde portene i Dlinken der.... Du skal IKKE forwarde noe fra zyxelen
Simma89 Skrevet 13. november 2005 Forfatter Skrevet 13. november 2005 http://www.portforward.com/networking/static-xp.htm Det er på den siden at det står hva jeg skal gjøre når jeg har den routeren jeg har.. men jeg skjønner ikke. På Step 3 står det at jeg skal skrive CMD i kjør vinduet.. da skal jeg få opp en svart rute og der skal jeg skrive ipconfi/all. men jeg får ikke skrvet noe der.. noen som vet hva som er feil??
Simma89 Skrevet 13. november 2005 Forfatter Skrevet 13. november 2005 når jeg prøver å lukke den svarte ruta kommer det at programmet ikke svarer.. så må jeg klikke avslutt nå.. hvorfor kommer det?
Alastor Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 FLyttes fra annet om hardware til nett-tjenester.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå