Gå til innhold

Vant nettopp pristine hide of the beast, verdt d?


Anbefalte innlegg

Hei, jeg er litt i tvil om en sak....Vant nettopp pristine hide of the beast, og lurer på om det er verdt å farme mats i et par dager for Breastplate of bloodthirst ( er rogue)

 

Stats for de som lurer:

 

13 str

20 sta

 

2% to crit.

 

 

Virker litt som en oppgradert tombstone Breastplate for meg ( en BP jeg ikke liker spesiellt godt), men lurer litt på om denne breastplate of bloodthirst er POS ( piece of shit), Sammenlignet med Nightbrace tunic \ Cadavrous Armor .

 

Er 20\31 Combat rogue Med Dal`rend settet for de som lurer...

 

 

Tusen takk for alle svar :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, jeg er litt i tvil om en sak....Vant nettopp pristine hide of the beast, og lurer på om det er verdt å farme mats i et par dager for Breastplate of bloodthirst ( er rogue)

 

Stats for de som lurer:

 

13 str

20 sta

 

2% to crit.

 

 

Virker litt som en oppgradert tombstone Breastplate for meg ( en BP jeg ikke liker spesiellt godt), men lurer litt på om denne breastplate of bloodthirst er POS ( piece of shit), Sammenlignet med Nightbrace tunic \ Cadavrous Armor .

 

Er 20\31 Combat rogue Med Dal`rend settet for de som lurer...

 

 

Tusen takk for alle svar  :yes:

5143346[/snapback]

Er selv sverdrogue med en del nightslayer men mangler chesten, for øyeblikket har jeg cadaverous armor men vil helst ha tombstone/SC tunic.

 

Ville skaffet meg tombstone(om du ikke har den) om jeg var deg, solgt hide'et på AH og brukt pengene på noe konstruktivt og noe enchants :)

Lenke til kommentar
Hei, jeg er litt i tvil om en sak....Vant nettopp pristine hide of the beast, og lurer på om det er verdt å farme mats i et par dager for Breastplate of bloodthirst ( er rogue)

 

Stats for de som lurer:

 

13 str

20 sta

 

2% to crit.

 

 

Virker litt som en oppgradert tombstone Breastplate for meg ( en BP jeg ikke liker spesiellt godt), men lurer litt på om denne breastplate of bloodthirst er POS ( piece of shit), Sammenlignet med Nightbrace tunic \ Cadavrous Armor .

 

Er 20\31 Combat rogue Med Dal`rend settet for de som lurer...

 

 

Tusen takk for alle svar  :yes:

5143346[/snapback]

Er selv sverdrogue med en del nightslayer men mangler chesten, for øyeblikket har jeg cadaverous armor men vil helst ha tombstone/SC tunic.

 

Ville skaffet meg tombstone(om du ikke har den) om jeg var deg, solgt hide'et på AH og brukt pengene på noe konstruktivt og noe enchants :)

5143373[/snapback]

 

Hei du :)

 

Jeg har selv SC tunic med 100 HP :)

 

 

men jeg har litt følelsen av at Crit > AP for sword rogues....

 

needa på den hiden i guild run, så kan lixom ikke selge på AH :\

Lenke til kommentar

Synd for andre i guilden som sikkert trengte Pristine Hide mer enn det du gjorde, Breastplate of Bloodthirst er ikke akkurat verdt strevet etter min mening - men siden du ikke kan selge den har du vel nesten ikke noe annet valg enn å farme Skin of Shadow/Abomination Stichings og alt det andre morsomme du trenger ? ;)

 

Så lite jeg er i Scholomance/Stratholme om dagen så ser jeg heller for meg at jeg har epic chest reward fra Zul'Gurub før jeg får tak i Pristine Hide of the Beast ><

Lenke til kommentar

syntes denne itemen kun burde rolles på av dem som har finkles skinning knife.. skinner'n er vinner'n... syntes spes ikke pristine bør gå til en som ikke har skinning som et yrke, for det er ufattelig lame, syntes nå jeg...

 

den er verdt ca. 6-900g... og tingene man kan lage med den er ikke verdt på langt nær det denne ingrediensen er verdt alene.. :S

Lenke til kommentar
syntes denne itemen kun burde rolles på av dem som har finkles skinning knife..  skinner'n er vinner'n...    syntes spes ikke pristine bør gå til en som ikke har skinning som et yrke, for det er ufattelig lame, syntes nå jeg...

 

En typisk uttalelse av en skinner. Du soloer kanskje The Beast? Skinnere skal vel beholde Core Leather og Onyxia Scale's også?

 

Edit: Skrivelef

Endret av ole-jakob
Lenke til kommentar
syntes denne itemen kun burde rolles på av dem som har finkles skinning knife..   skinner'n er vinner'n...    syntes spes ikke pristine bør gå til en som ikke har skinning som et yrke, for det er ufattelig lame, syntes nå jeg...

 

En typisk uttalelse av en skinner. Du soloer kanskje The Beast? Skinnere skal vel beholde Core Leather og Onyxia Scale's også?

 

Edit: Skrivelef

5144598[/snapback]

Men så har du og problemstillingen med at ingen ville fått skinnet om ikke skinnern hadde vært der.

Lenke til kommentar

skinnerene med finkle's knife bør ha første rett på å rolle, og core leather har ingen ting med dette å gjøre siden guilden skal bruke dem til armor kits etc..

 

et random raid kan ikke samenlignes med guild vøttø, ole-jakob...

 

f.eks hvis en mage uten skinning får denne, ville jeg klassifisert denne personen som en ninja, grunnet at personen ikke hadde skinning, og at han trolig kommer til å legge den på AH siden scarlet-head greia suger....

dette er hvertfall min mening.. vet at dere som ikke har skinning kommer til å mene det motsatte :S

Lenke til kommentar

Ærlig talt, AnVli..p4, man velger da vitterlig ikke skinning som profession for å få skinne The Beast. Hvorfor skal en skinner med Finkle's ha større rett på Pristine Hide of The Beast, om han bare vil selge det på AH for penger? Skal liksom jeg, som er herbalist, ha rett Bloodvine jeg får fra ZG, fordi jeg var heldig og vant en Blood Scythe en gang? (Ok, dårlig eksempel, men la gå).

Endret av ole-jakob
Lenke til kommentar

BoP passer mye bedre til en feral druid en til en rogue. Selv om du er combat. Var jeg deg så ville jeg nok prøvd å skaffe meg NB eller cad.

 

Til dere med skinning:

Skinning er det mest ubrukelige yrke i hele WoW, så mitt råd er å droppe det og starte med noe annet!

Endret av toeblast
Lenke til kommentar
skinnerene med finkle's knife bør ha første rett på å rolle, og core leather har ingen ting med dette å gjøre siden guilden skal bruke dem til armor kits etc..

 

et random raid kan ikke samenlignes med guild vøttø, ole-jakob...

 

f.eks hvis en mage uten skinning får denne, ville jeg klassifisert denne personen som en ninja, grunnet at personen ikke hadde skinning, og at han trolig kommer til å legge den på AH siden scarlet-head greia suger....

dette er hvertfall min mening..  vet at dere som ikke har skinning kommer til å mene det motsatte :S

5145365[/snapback]

 

Blir det samme som å si at alle lockbokser som dropper i instanser er rogue og engineers only. Det er kun de som kan åpne boksene.

Var selv skinner, med 325 i skinning, og jeg mener at pristine hide of the beast skal behandles som alt annet epic som dropper i instanser. Uten gruppa så får du ikke tak i pristine og uten skinner, så får du heller ikke tak i den. Derfor er alle avhengig av alle for å skaffe den, og derfor skal det behandles som andre epics.

Noe annet hadde vært for dumt. Så lenge ikke skinneren klarer å soloe seg fram til the beast da...

 

Men on-topic: Spørs hvor langt du tror du kommer i spillet. Det er bedre items å skaffe i høyrere instancer, men har du ikke noe guild bak deg så kan det være ok å ta med seg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...