bj0rnar Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 Halla! Trenger en ny mobil som kan erstatte digitalkameraet i hverdagslige sammenhenger, dvs skole, fest osv. Det skal være lett og smertefritt å overføre tatte bilder til pcn. Har sett på k750i i et halvt år nå, og den frister selvsagt. Spesielt nå som w800 har kommet, jeg har nemlig ingen bruk for en walkman, jeg har ipod (Eneste forskjell på de to modellene er vel design, OS og minnekort?). Samtidlig synes jeg svart er mye penere enn oransje Har også vært innom Nokias modeller, hvor N70 vel er det hotteste for tida. Men jeg synes den virker litt klompette, og er vel litt for mye buisness for meg. Har også hørt at N80 er her snart, når kommer den evt? Jeg er ikke helt sikker egentlig, hvilken av disse to mobilene (eller evt. andre) matcher disse kriteriene best?: -Godt kamera med gode stillbilder (video er ikke så viktig) - Gode menyer - Støtte for høye minnekort - God batteritid - Rask ellers Stillbilder er helt klart det viktigste for meg med innkjøp av denne nye telefonen Hva bør jeg velge?
SUPERJANNE Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 N80 kommer vel i mars om vi er heldige. jeg hadde godt for N70... eller N90...
heier Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 (endret) Hvis du synes kvalitet på bilder er viktig så synes jeg du absolutt burde gå for K750 (spesielt når du ikke trenger walkman funksjon). Jeg har hatt denne i ca. 3-4 mnd nå og blir fremdeles overrasket over hvor bra bilder den tar. Det er fullt på høyde med mange digitalkameraer. Den har også et ganske bra fotolys, så den kan brukes på fester ol. N70 har jo også 2mpxl, men ikke autofokus så bildene blir litt mer uskarpe på denne. Og N90, tja har du usedvanlig romslige lommer og mye penger til overs så hvorfor ikke (bare husk at denne er på størrelse med en liten Stillehavsøy). Endret 11. november 2005 av heier
Klorin Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 Ut fra kriteriene dine så bør du absolutt skaffe deg en K750i ja. Liten, lett, supert kamera, ekstremt god batterilevetid og samtidig rask og enkel å bruke. For all del.. N70 er også en bra telefon, men mye større og tyngre, dårligere kamera og dårligere batterielevetid. Den har vel heller ikke vibro etter det jeg har lest. N70 har litt bedre video og mulighet for å inst. mer eller mindre nyttige symbian programmer.
genser Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 Ut fra kriteriene dine så bør du absolutt skaffe deg en K750i ja. Liten, lett, supert kamera, ekstremt god batterilevetid og samtidig rask og enkel å bruke. For all del.. N70 er også en bra telefon, men mye større og tyngre, dårligere kamera og dårligere batterielevetid. Den har vel heller ikke vibro etter det jeg har lest. N70 har litt bedre video og mulighet for å inst. mer eller mindre nyttige symbian programmer. 5141094[/snapback] N70 har i aller høyeste grad vibrasjon jo:)
Klorin Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 @arehei da beklager jeg den.. blandet sammen den og N90 når det gjaldt det.
bj0rnar Skrevet 12. november 2005 Forfatter Skrevet 12. november 2005 Da ser det ut som om det blir den Men nå ser jeg at det er 700 kr. mellom billigste k750i og w800i. Hva blir prisforskjellen mellom en k750i + 512mb minnekort og en w800i (som det medfølger 512mb minnekort med på) montro?
vidarv Skrevet 12. november 2005 Skrevet 12. november 2005 N80 kommer vel i mars om vi er heldige. jeg hadde godt for N70... eller N90... 5140754[/snapback] Enig, N70 har veldig bra kamera... har testet det på jobben... syntes at 6680 hadde bra kamera, men N70 er mye bedre...
bj0rnar Skrevet 12. november 2005 Forfatter Skrevet 12. november 2005 (endret) Ser ut som om jeg velger en k750i med 1GB minnekort.. Er litt i tvil om jeg tar det eller w800i men.. Endret 12. november 2005 av bj0rnar
Arjun Skrevet 12. november 2005 Skrevet 12. november 2005 XCute DV1 Video i VGA oppløsning 3 Megapiksler (DV2 kommer til Norge en eller annen gang i November, og den har 6 megapiksler) Pris uten abonnement 3000kr-3800kr Herr er en test fra Amobil: http://www.amobil.no/tester/mobiltelefoner/xcute_dv1/20133
figure_02 Skrevet 13. november 2005 Skrevet 13. november 2005 Oj den var stygg. Ville gått for k750i jeg, tenker på å kjøpe meg den selv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå