glx-rider Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Til dere som har fifa 06 på pc.. Dataen min har vært litt rar og finni på mye rart når det gjelder spill.. har derfor at par spm om fifa 06, siden det er et par ting som ikke er der som jeg mener burde vært der(vært på andre fifa spill) og lurer på om det er jeg som ikke har stilt inn riktig eller noe: 1: Man of the match er ikke der lenger? 2: Når en spiller scorer hat-trick , så kommer det ikke opp noe som forteller det? 3:Er det bare meg, eller er ikke grafikken så alt for bra på dette spillet?(har på high og alt på on+riktig oppløsning) 4:når hver omgang er ferdig, så kommer det bare opp hvem som skorte det siste målet, og ikke alle som har skoret? Lurer på om dette er sånn fifa 06 skal være? Alt dette er jo ting fifa spilla har hatt før, så synes det er litt rart de har blitt borte...
glx-rider Skrevet 14. november 2005 Forfatter Skrevet 14. november 2005 en liten bump.. må være noen her med spillet som kan svare på noe.
sindretorp Skrevet 15. november 2005 Skrevet 15. november 2005 Det er nok slik det skal være, ja. Jeg har i hvert fall et slikt FIFA 06... Er ikke helt imponert over grafikken jeg heller, selv om alt står på maks. Litt rart at de har fjernet disse tingene i FIFA egentlig, spesielt "Man Of The Match"
glx-rider Skrevet 15. november 2005 Forfatter Skrevet 15. november 2005 ok.. Takk for et ordentlig svar.. Ja da synes jeg det var rart.. er jo helt grunnleggende egentlig.. Må innrømme at jeg ble skuffet over mitt første fifa spill på pc.. Liker de bedre på konsoll jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå