CowboyBebop Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Hei. Trenger en ekstern harddisk til min bærbare pc da jeg ikke klarer å holde meg til 60gb. Vil helst ikke bruke mer enn 1500, men ikke nøl med dyrere forslag da alt blir vurdert. Viktig at den ikke bråker no særlig og overfører raskt mellom pcen og den. Og at den ikke sluker cpu osv. Kom med forslag er dere snill da dette er noe jeg ikke har peiling på hvem som er ledende i området. Trenger også en usb hub, gjerne en liten en som jeg kan koble til pcen og hjemme bak pulten(for da å koble til alt gearet til den, ipod, mus, scanner, kamera, mobil, psp) Finnes det f. eks en ekstern harddisk med usb hub i seg til en god pris... Forslag tas imot med glede
regeli Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 Western Digital sin fungerer bra hos meg. Den skrur seg og av etter 10 min. med inaktivitet. Koster 1580kr. Link Siden du skulle ha en USB hub og med så mye utstyr koblet til må du nok ha en 7 porters hub. Link Men kobler du til så mye på USB huben går overføringshastigheten til HDen kanskje ned. Har opplevd dette selv.
bragoon Skrevet 11. november 2005 Skrevet 11. november 2005 Jeg er veldig fornøyd med Icybox kabinett + Samsung SpinPoint harddisk, er stille og blir ikke spesielt varm. Jeg anbefaler disk med FireWire, det er litt kjappere og stabilt enn USB2 Eksterndisk med USB-hub har jeg ikke hørt om, er vel like greit å kjøpe en egen USB-hub utenom?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå