Kenneth Solfjeld Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Håper dette er rett sted å poste dette, men jeg har oppdaget et litt rart, artifakt lignende fenomen i BF2. Det kommer brune eller svarte trekanter fra midten av skjermen oppe. Det er spesielt like etter at jeg har begynt runden, eller at jeg har respawnet. GPU er aldri over 50*C på full load og jeg regner med at minnet også holder akseptabel temp. selv om begge deler er overklokket en del. Det er bare raske "flash" liksom, på 1/20 sekund. Det kan godt hende det har vært slik bestandig, men jeg har bare nettopp begynt å legge merke til det, og jo mere man legger merke til slike ting.. Det kan også være en bug, men jeg er ikke sikker. Det skjer 1 eller 2 ganger på begynnelsen av runden, men ikke alltid, og mest på "Strike at Karkand" oppe ved det amerikanske artilleriet..
AiKi Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Får kraftige artifacts hvis kortet mitt klokkes for langt, men det er mest grønn blinking i terrenget, og rosa i røyk og slikt. BF2 er visstnok veldig sensitivt når det gjelder overklokking av skjermkortet.
Kenneth Solfjeld Skrevet 10. november 2005 Forfatter Skrevet 10. november 2005 Har også hørt at BF2 er veldig sensitivt når det gjelder overklokking, men nå er det ikke plagsomt mye, bare et blink innimellom som fanger min oppmerksomhet. Litt irriterende bare.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå