Gå til innhold

Xbox360 i Nettverk?


bte

Anbefalte innlegg

Jeg vet det er mulig å koble Xbox 360 til nettet, men kan den gå gjennom en switch først?

 

Et annet spørsmål, når Xbox 360'en er koblet til nettverket/nettet og den har en harddisk, kan jeg legge inn divx film (for eks), eventuelt musikk, rett fra Datamaskinen min?

 

Altså finner jeg xbox'en i nettverket hvis jeg søker fra PC'en?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg vet det er mulig å koble Xbox 360 til nettet, men kan den gå gjennom en switch først?

 

Et annet spørsmål, når Xbox 360'en er koblet til nettverket/nettet og den har en harddisk, kan jeg legge inn divx film (for eks), eventuelt musikk, rett fra Datamaskinen min?

 

Altså finner jeg xbox'en i nettverket hvis jeg søker fra PC'en?

5132222[/snapback]

Mye av dette er ukjent enda. Men en ting vet jeg, og det er at du ikke kan overføre filmer og musikk til xbox360 harddisken.

Lenke til kommentar
Jeg vet det er mulig å koble Xbox 360 til nettet, men kan den gå gjennom en switch først?

 

Et annet spørsmål, når Xbox 360'en er koblet til nettverket/nettet og den har en harddisk, kan jeg legge inn divx film (for eks), eventuelt musikk, rett fra Datamaskinen min?

 

Altså finner jeg xbox'en i nettverket hvis jeg søker fra PC'en?

5132222[/snapback]

Mye av dette er ukjent enda. Men en ting vet jeg, og det er at du ikke kan overføre filmer og musikk til xbox360 harddisken.

5133593[/snapback]

what? håper dette ikke gjelder sjenerelt, har en minnepenn :w00t: (egentlig en mp3 da men) som jeg tenkte å legge inn filmer og musikk på xbox 360'en med :dontgetit:

Lenke til kommentar
Jeg vet det er mulig å koble Xbox 360 til nettet, men kan den gå gjennom en switch først?

 

Et annet spørsmål, når Xbox 360'en er koblet til nettverket/nettet og den har en harddisk, kan jeg legge inn divx film (for eks), eventuelt musikk, rett fra Datamaskinen min?

 

Altså finner jeg xbox'en i nettverket hvis jeg søker fra PC'en?

5132222[/snapback]

Mye av dette er ukjent enda. Men en ting vet jeg, og det er at du ikke kan overføre filmer og musikk til xbox360 harddisken.

5133593[/snapback]

what? håper dette ikke gjelder sjenerelt, har en minnepenn :w00t: (egentlig en mp3 da men) som jeg tenkte å legge inn filmer og musikk på xbox 360'en med :dontgetit:

5134288[/snapback]

Du kan streame, men ikke legge filene inn på harddisken.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Sharing Data From Pc To Xbox360

 

Om det stemmer betyr det at du må ha Windows XP med Service Pack 2 for å være istand til å få lagt ting over på boxen din, da Windows Media Connect er en SP2- feature.

 

Og angående hva som har blitt sagt om at 360 kun vil tillate streaming av media:

* Lagre flere spillfremdrifter og spill bestselgende originale Xbox-produkter

* Lagre musikk og opprette egendefinerte spillelister

* Forhåndsinstallert bonusinnhold med høydefinisjon, inkludert Hexic® HD, et populært grublespill

 

Tatt herfra, så vil annta at det er en sikker kilde.

Endret av Slettet-t9DveYkZ
Lenke til kommentar
Sharing Data From Pc To Xbox360

 

Om det stemmer betyr det at du må ha Windows XP med Service Pack 2 for å være istand til å få lagt ting over på boxen din, da Windows Media Connect er en SP2- feature.

 

Og angående hva som har blitt sagt om at 360 kun vil tillate streaming av media:

* Lagre flere spillfremdrifter og spill bestselgende originale Xbox-produkter

* Lagre musikk og opprette egendefinerte spillelister

* Forhåndsinstallert bonusinnhold med høydefinisjon, inkludert Hexic® HD, et populært grublespill

 

Tatt herfra, så vil annta at det er en sikker kilde.

5141872[/snapback]

Ok...jeg var usikker på det med musikk, men er ganske sikker på at en bare kan streame video, ikke overføre det.

Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...
Gjest Slettet-t9DveYkZ
Eg får iallefall ikke overført musikk til xboxen, Bare streame

7026594[/snapback]

Du kan ikke kopiere fra en PC nei, skal du ha musikk inn på Xbox 360en så må du rippe filene fra en CD.
Lenke til kommentar
Jeg vet det er mulig å koble Xbox 360 til nettet, men kan den gå gjennom en switch først?

 

Et annet spørsmål, når Xbox 360'en er koblet til nettverket/nettet og den har en harddisk, kan jeg legge inn divx film (for eks), eventuelt musikk, rett fra Datamaskinen min?

 

Altså finner jeg xbox'en i nettverket hvis jeg søker fra PC'en?

5132222[/snapback]

Ja den kan gå gjennom en switch. Har det sånn nå selv, PCen er internett og medie host.

 

Du kan ikke kopiere filmer over til Xboxen, og musikk må rippes fra plate, eller streames gjennom Media Center eller Windows Media Connect.

 

For å se divx filmer på Xboxen må du ha XP Media Center, og Transcode 360.

 

mvh,

Bjarte

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...