Gå til innhold

Ny PSU til nytt opsett

Anbefalte innlegg

Skrevet

Specs:

AMD A64 4000+

Abit Fatal1ty A8N SLI

XFX Geforce 7800GTX

1024MB ram

2 SATA HDD's

Har: QTek 450w nå. Står at den bare er 350w på prisguiden btw.

Jeg får rett og slett ikke bilde lengre på den nye PC'n. Ikke alltid jeg får igang PC'n heller. Varer liksom i 0,5sec så skrur den seg av igjen.

Er det PSU'en sin feil?

Hvilken PSU til rundt 500,- bør jeg kjøpe? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At du har en Q-Tec strømforsyning på det oppsettet der, er rett og slett en skam :p

Et søk etter Q-Tec her på forumet, og du vil finne en haug med negative kommentarer.

Jeg vil nok tro det er strømforsyningen som er problemet, siden den ikke leverer antall watt som er oppgitt.

Dette er en bra strømforsyning som koster akkurat 500 kroner. Har hatt 2-vifters versjonen før i over 1 år, og den holdt seg stabil hele veien.

500 kroner synes jeg selv er lite å bruke på en strømforsyning (Hvis du er opptatt av kvalitet og støy). Strømforsyningen er en like viktig komponent som CPU, GPU osv, så å legge noen kroner i en skikkelig strømforsyning er noe man ikke angrer på.

Kjøpte selv en MIST 500W her om dagen, koster litt mer enn du er villig til å betale kanskje (900 kroner), men er ikke annet enn fornøyd med den.

Stabil samt _stillegående_.

Men den strømforsyningen jeg linket til er ingen dårlig strømforsyning. (2-vifter's versjonen var iallefall ikke stillegående. Vet ikke ang. 3-vifter's versjonen).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...