cdr Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 hallo jeg er på utkikk etter et brenneprogram som tillater meg å lage en liste brennejobber, og kun behøve å mate brenneren og ellers la den stå og brenne til alle jobbene er ferdig. Jeg benytter ofte dvd-plater til lagring av data, ofte ganske store mengder. Noe av det som gjør dette slitsomt er å stadig måtte lage nye kompilasjoner, drag-droppe filer og starte brenninger. Jeg trenger et brenneprogram som lar meg lage en slags spille-liste av forhåndslagde kompilasjoner, slik at jeg ikke trenger å gjøre så mye annet enn å bytte ut plater ettersom de blir ferdig. En slags samlebånd-funksjon. Takk for all hjelp
p@ge Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 ser på DeepBuner Pro: http://www.deepburner.com/
cdr Skrevet 9. november 2005 Forfatter Skrevet 9. november 2005 Kan ikke se funksjonen jeg leter etter noe sted på siden din, gaggen. Jeg har lett et par timer i dag, rart at ingen program støtter denne funksjonen, jeg kan forestille meg at mange kunne ha bruk for en slik funksjon. Uansett, takk for inlegget ^^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå