Bimmelom Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 Hei. Jeg har gjort et "'æren" for læreren min, og sjekke ut om det er noen telefoner med USB port. Så, spørsmålet er vel ganske klart, finnes det ?
remerserr Skrevet 9. november 2005 Skrevet 9. november 2005 De fleste har støtte for USB via ulike kabler. (Dette blir ofte omtalt som "datakabel".) Uansett så kan du alltids bruke andre alternative muligheter for å koble telefonen til PCen: Blåttann, IR og på mobiler med minnekort: Selve minnekortet (i en minnekortleser). Ingen mobiler har vel egentlig innebygget USB port slik du kjenner den fra PCen, (USB A eller B), så vidt jeg vet. Dette er vel gjort utifra flere grunner - blant annet av plasshensyn. Derimot så har noen telefoner USB mini A og B port (mener at noen Motorola telefoner bruker USB mini B) noe som i de fleste tilfeller krever at du har kabel uansett. Dermed forsvinner nesten vitsen om du er ute etter en 'kabelfri' mulighet. Et annet alternativ er selvsagt å slå kloa i en telefon med plass til minnekort og et minnekort med innebygget USB port (snarere kontakt).
molna Skrevet 10. november 2005 Skrevet 10. november 2005 Qtek S100, Motorola V3, V3x og E770 har i allefall mini USB-porter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå