Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

basehopping for nerder


Anbefalte innlegg

Jeg har en pc med brønn for et mini PCI WLAN-kort. Dessverre er det ikke montert antennekabel, så brønnen er dermed ubrukelig ettersom disse kortene ikke har antenne. Jeg har lite lyst til å ha en usb-plugg eller et pcmcia-kort stikkende ut så jeg vurderer å splitte maskinen og legge inn en antenne selv. Det er imidlertid en omfattende jobb, alt må skrus løs: alle deksler, tastatur og skjerm. Antennen (en kabel) skal strekkes fra pci-brønnen, gjennom maskinen og inn i en skinne bak skjermen.

 

Dette er nok en helvetes jobb, men en faan i meg har lyst til å gjøre det likevel. Er det noen her som har gjort dette før og som har noen tips/advarsler? Garanti er ikke noe tema her. Maskinen er en Toshiba satelitte L10-serie.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis du hadde funnet/fått tak i servicemanual så hadde nok jobben blitt mye enklere, vet dell legger ut dette til sine bærbare.

5127158[/snapback]

 

 

Har kontaktet Toshiba om dette, men de gir ikke ut servicemanualer til andre en de firmaene som gir service på Toshibautstyr. Hvis noen skulle ha en sånn manual (Toshiba Sattelite L10) tilgjengelig kan den sendes til sandvik.per(AT)gmail.com. :dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...