roac Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 (endret) Fra info om Raziel014: Totalt antall poster 927( 1.4 poster per dag / 0.02% av totalt antall poster i forumet ) Mest aktiv i Politikk, religion og samfunn ( 272 poster / 18% av denne brukeres innlegg ) Noen har bommet stygt i matematikk, 272 av 927 skulle være tett opp mot 30%, ikke 18 som det står her. Edit: Forøvrig brukes både post(er) og innlegg, det hadde vært fordelaktig om det det var konsistens i navngivning. Endret 8. november 2005 av roac
kilogram Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Siden vi ikkje tell innlegg i Off-topic for øyeblikket, så er det ikkje rart at statistikken er feil. Denne brukaren har då ein del innlegg i Off-topic som ikkje teller med på den totale postcounten.
roac Skrevet 8. november 2005 Forfatter Skrevet 8. november 2005 I så fall bør vel dette gjøres gjennomført, slik at den ikke er med noen av stedene?
Dahl Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 I så fall bør vel dette gjøres gjennomført, slik at den ikke er med noen av stedene? 5122975[/snapback] Den prosenten er av totalt antall innlegg brukeren har på hele forumet, inkludert Off Topic-innlegg. Se på profilen min, og du ser at jeg har 4729 poster (49 %) i OT-baren, mens jeg har 4446 poster som teller med. I slike tilfeller er jeg enig med deg at den prosenten blir litt merkelig, men jeg ser ikke på det som et stort problem i det hele tatt.
roac Skrevet 8. november 2005 Forfatter Skrevet 8. november 2005 Jeg er forsåvidt enig med deg, men om noen har tatt seg bryet med å trekke OT ut ett sted, så er min lille oppfatning at det bør bli gjøres gjennomført. Personlig synes jeg det blir litt for dumt å ikke gjøre jobben sin skikkelig. Men, nok om det. Jeg gidder ikke lage noen krangel av det.
Anbefalte innlegg