Gå til innhold

XBOX og trådløst nettverk.


expose2k

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

DLink 22Mbps Ethernet til trådløs adapter

 

Denne har jeg brukt før på dreamboxen og xboxen min før jeg la opp kabel. Virket fint, lett å sette opp til det tråløse nettverket å. Bare å koble den til en datamaskin, logge seg inn på boksen, fikse innstillingene. Sjekke at du får nett på datamaskinen via den tråløse. Da det er gjort er det bare å koble den ifra og sette den på xboxen.

Lenke til kommentar

Eller denne (hvis størrelsen ikke er så viktig):

Linksys WAP54G

5127387[/snapback]

 

Hei!

Ser at du 'anbefaler' en Linksys WAP54G for å koble opp Xbox til et trådløst nettverk.

Jeg bare lurte på om du har prøvd den, og evt. om du vet om det er noen innstillinger på Xbox/WAP54G som må til for at dette skal virke?

Selv har jeg en WAP54G som jeg har hatt i 3 uker men fortsatt ikke har klart å få til å koble Xbox til nettverket. Jeg har ellers en Dlink +624 trådløs router som jeg prøver å koble imot.

 

 

Ketil

Lenke til kommentar

Eller denne (hvis størrelsen ikke er så viktig):

Linksys WAP54G

5127387[/snapback]

 

Hei!

Ser at du 'anbefaler' en Linksys WAP54G for å koble opp Xbox til et trådløst nettverk.

Jeg bare lurte på om du har prøvd den, og evt. om du vet om det er noen innstillinger på Xbox/WAP54G som må til for at dette skal virke?

Selv har jeg en WAP54G som jeg har hatt i 3 uker men fortsatt ikke har klart å få til å koble Xbox til nettverket. Jeg har ellers en Dlink +624 trådløs router som jeg prøver å koble imot.

 

 

Ketil

5142520[/snapback]

 

 

har du satt din wap54G til bridge mode?

 

 

 

 

jeg bruker en sånn http://www.stretto.no/PartDetail.aspx?q=c:36173;p:402825

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579
Hei!

Ser at du 'anbefaler' en Linksys WAP54G for å koble opp Xbox til et trådløst nettverk.

Jeg bare lurte på om du har prøvd den, og evt. om du vet om det er noen innstillinger  på Xbox/WAP54G som må til for at dette skal virke?

Selv har jeg en WAP54G som jeg har hatt i 3 uker men fortsatt ikke har klart å få til å koble Xbox til nettverket. Jeg har ellers en Dlink +624 trådløs router som jeg prøver å koble imot.

 

 

Ketil

5142520[/snapback]

 

Det eneste du må gjøre med den, er å koble den til PC`en først, og kjøre igjennom install rutinen som er på CD`en du fikk med. Deretter kan du konfigurere Xbox`en til enten fast IP eller DHCP, og så skal det virke.

 

Det har forresten kommet ny firmware til WAP54G som du kan laste ned på Linksys sine sider.

Endret av Slettet-10579
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...