audunram Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 Hei.. Etter at min pc gikk nedenom og hjem er jeg nødt til å kjøpe nytt hovedkort og harddisk. Min gamle prosessor er det også kanskje like greit å kaste - det er jo nesten umulig å skaffe Socket A-hovedkort og om man ser på prisen på dem skjønner iallfall jeg at jeg har "sovet i timen" et par år nå. Jeg håper også at min gamle DDR-DIMM ram i det minste vil være kompatibel med evt. nytt hovekort. Kanskje noen har tips til hva jeg bør kjøpe? - Jeg trenger hovedkort, prosessor og harddisk - Jeg vil helst ikke bruke mer enn 3000,- - Pc´en brukes ikke noe særlig til spill, men til opptak og redigering av lyd (og til kontorarbeid og surfing). Takknemlig for alle råd!
Morten K Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 Jeg regner med at du må ha et hovedkort med AGP? Her er mitt forslag: Hovedkort:ASRock 939Dual-SATA2. Dette er et glimrende og billig hovedkort som har både AGP og PCI-Express. CPU:AMD Athlon64 3200+ Boxed. harddisk:Samsung 200Gb 7200rpm 8Mb NCQ S-ATA2. Pris:2739 kr + frakt.
GA Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 Var iferd med å lage et oppsett til deg selv, men Morten K sitt er så bra at det ikke er noen vits... Gå for det!
Forumforumforum Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 hvor raskt var det gamle minnet da ?
BehersK Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 Jeg regner med at du må ha et hovedkort med AGP? Her er mitt forslag: Hovedkort:ASRock 939Dual-SATA2. Dette er et glimrende og billig hovedkort som har både AGP og PCI-Express. CPU:AMD Athlon64 3200+ Boxed. harddisk:Samsung 200Gb 7200rpm 8Mb NCQ S-ATA2. Pris:2739 kr + frakt. 5116577[/snapback] Helt engi med deg Jeg satte faktisk opp nesten det samme oppsettet, unntatt HDDen, da jeg så dette oppsettet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå