Gå til innhold

For høy oppløsning , må stille tilbake HJELP !

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg har en Eizo Flexscan F930 , jeg kjører wow på 1600x1200 i 100 hz , men nå skulle jeg selvfølgelig teste 2048 x 1536 . Jeg satt i gang også ble skjermen borte , det kom opp at 136 khz var rød og den andre funket .

Så nå trenger jeg å få skiftet min oppløsning i wow uten å komme inne på det.... Kan noen hjelpe meg med det ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Slett WTF og WDB-mappene, så sletter du alle instillingene du har gjort i WoW, og det stilles tilbake til standard.

5112977[/snapback]

Hvor sletter jeg instillingene da ? Jeg lurer også på en annen ting , er min character på deres server eller i min mappe ? Slik at vis wow blir uninstalled så slettes min character ?

Slette WTF og WDB mappene gjør dette slik at alt skal funke igjen ?

5112987[/snapback]

Når du sletter de mappene så slettes alle instillingene. De ligger i \World of Warcraft.

Skrevet
Det finnes en måte uten å slette alle innstilingene. Finn 'config.wft' i 'wtf'-mappa. Finn 'resolution' og endre det du vil ha

5114344[/snapback]

Er det noen som vet om det går an å sette refresh raten slik at man slipper å gjøre det hver gang man starter WoW?

Skrevet
Det finnes en måte uten å slette alle innstilingene. Finn 'config.wft' i 'wtf'-mappa. Finn 'resolution' og endre det du vil ha

5114344[/snapback]

Er det noen som vet om det går an å sette refresh raten slik at man slipper å gjøre det hver gang man starter WoW?

5117208[/snapback]

'SET gxRefresh "85"' har jeg i min config.wtf-fil. Hvis det var det du mente?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...