gamerman Skrevet 6. november 2005 Skrevet 6. november 2005 Hei Jeg har en Eizo Flexscan F930 , jeg kjører wow på 1600x1200 i 100 hz , men nå skulle jeg selvfølgelig teste 2048 x 1536 . Jeg satt i gang også ble skjermen borte , det kom opp at 136 khz var rød og den andre funket . Så nå trenger jeg å få skiftet min oppløsning i wow uten å komme inne på det.... Kan noen hjelpe meg med det ?
ahpadt Skrevet 6. november 2005 Skrevet 6. november 2005 Slett WTF og WDB-mappene, så sletter du alle instillingene du har gjort i WoW, og det stilles tilbake til standard.
gamerman Skrevet 6. november 2005 Forfatter Skrevet 6. november 2005 (endret) EDIT : Takk Endret 6. november 2005 av gamerman
ahpadt Skrevet 6. november 2005 Skrevet 6. november 2005 Slett WTF og WDB-mappene, så sletter du alle instillingene du har gjort i WoW, og det stilles tilbake til standard. 5112977[/snapback] Hvor sletter jeg instillingene da ? Jeg lurer også på en annen ting , er min character på deres server eller i min mappe ? Slik at vis wow blir uninstalled så slettes min character ? Slette WTF og WDB mappene gjør dette slik at alt skal funke igjen ? 5112987[/snapback] Når du sletter de mappene så slettes alle instillingene. De ligger i \World of Warcraft.
henrik_s Skrevet 6. november 2005 Skrevet 6. november 2005 Det finnes en måte uten å slette alle innstilingene. Finn 'config.wft' i 'wtf'-mappa. Finn 'resolution' og endre det du vil ha
Rookie_NO Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 Det finnes en måte uten å slette alle innstilingene. Finn 'config.wft' i 'wtf'-mappa. Finn 'resolution' og endre det du vil ha 5114344[/snapback] Er det noen som vet om det går an å sette refresh raten slik at man slipper å gjøre det hver gang man starter WoW?
henrik_s Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 Det finnes en måte uten å slette alle innstilingene. Finn 'config.wft' i 'wtf'-mappa. Finn 'resolution' og endre det du vil ha 5114344[/snapback] Er det noen som vet om det går an å sette refresh raten slik at man slipper å gjøre det hver gang man starter WoW? 5117208[/snapback] 'SET gxRefresh "85"' har jeg i min config.wtf-fil. Hvis det var det du mente?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå