Goscinny Skrevet 6. november 2005 Skrevet 6. november 2005 Heisann! Jeg skal settte inn et bilde i WORD. Da formaterer jeg tekstbrytinga, slik at teksten skal stå tett inntil bildet. Men det vil det ikke; det går automatisk helt til toppen av siden, der jeg absolutt ikke vil ha det? What to do? Jeg kan jo legge til litt hvitt i toppen av bildet, slik at det kommer lengre ned, men dette er ingen permanent løsning. Det har nemlig vært slik en stund nå. PS! Det funkerer hvis jeg flytter bildet enda lengre ned, men det er jo ikke det jeg skal.
kjeklulf Skrevet 6. november 2005 Skrevet 6. november 2005 Litt vanskelig å svare på uten å se et eksempel og uten litt tydeligere forklaring.
Goscinny Skrevet 6. november 2005 Forfatter Skrevet 6. november 2005 Når jeg drar det nedover, går det bare opp igjen!
kjeklulf Skrevet 6. november 2005 Skrevet 6. november 2005 Ok. Først og fremst må du sjekke at du ikke har noen tomme avsnitt, dvs. at du har trykket Enter en ekstra gang for å lage mellomrom mellom avsnittene. Det sjekker du ved å klikke knappen på verktøylinjen standard som ser ut som en speilvendt P. Tomme avsnitt vil da vises som en speilvendt P alene på en linje. Lag i stedet avstand fra Format -> Avsnitt -> Avstand før. For det andre kan du vise objektankere (Verktøy -> Alternativer -> Vis) for å sjekke hvilket avsnitt bildet er tilknyttet.
kjeklulf Skrevet 6. november 2005 Skrevet 6. november 2005 Kan du laste opp selve filen så kan jeg ta en kikk på den.
Goscinny Skrevet 15. november 2005 Forfatter Skrevet 15. november 2005 Fant du noen løsning på det? 5159336[/snapback] Nei, men jeg får jo lurt word til å gjøre slik jeg vil, men det er litt tustelig... Iallefall å redigere teksten efterpå. Har levert rapporten. Kan jeg ikke bare sende deg fila nestegang et slikt problem oppstår?
kjeklulf Skrevet 15. november 2005 Skrevet 15. november 2005 Helt i orden, kan godt laste opp den du har nå også så kan jeg prøve litt med den. Det er som regel en grunn til at Word gjør som den gjør, problemet er å finne ut hva denne grunnen er. Derfor er det greit å teste det ut på problematiske dokumenter for å unngå fremtidige gjentakelser.
Goscinny Skrevet 16. november 2005 Forfatter Skrevet 16. november 2005 Helt i orden, kan godt laste opp den du har nå også så kan jeg prøve litt med den. Det er som regel en grunn til at Word gjør som den gjør, problemet er å finne ut hva denne grunnen er. Derfor er det greit å teste det ut på problematiske dokumenter for å unngå fremtidige gjentakelser. 5159950[/snapback] Ok, kan gjøre det når jeg kommer hjem. Er på skolen og har økonimi nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå