Gå til innhold

Blog med Opera mini, vinn Nokia N70

Anbefalte innlegg

Hei,

Har søkt rundt etter dette, men har ikke funnet noe om det.

Kom over en konkurranse med Opera, hvor man kan vinne en Nokia N70 hvis man bloger gjennom Opera mini. Kriteriet for å vinne er at man opretter en blog hos Opera.

Mail fra Opera:

Right, the competition is limited to blog entries made to the My Opera Community site - external blogs cannot be considered.  We have a method of automatically filtering posts made within the community so they can be judged.  We appreciate the support and encourage you to use Opera Mini on all sites, but to be considered for this particular competition, you will need to submit the posts to your My Opera account.  I will try and make this more clear in the online rules for the competition (thanks for letting me know about this).

Cheers!

Brian J.

Opera Software

Competition information

We want to see all the different ways people are using Opera Mini and the My Opera Community. We're giving away a brand spankin' new Nokia N70 with the full Opera browser to the most popular blog submitted using Opera Mini. Don't worry, we have other cool prizes too. The top 25 popular bloggers using Opera Mini will get a cool Opera t-shirt. If you have a My Opera Community account, log in to read more. If you don't have an account yet, you can sign up for free.

Dette er hentet fra denne siden under Competition information

Personlig har en SE W800i som jeg skal bruke til å bloge med, hva har andre?

Jeg lekte med dette på min egen blog, og fikk etter en liten stund mail fra Opera, ref info over. Lurte på hvordan de hadde funnet meg, fikk tips om http://www.technorati.com/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...