Gå til innhold

Blåskjerm! Hjelp! AFS2K.sys


Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg trenger hjelp.

 

En fil ved navn AFS2K.SYS ser ut til å lage problemer....

 

Når jeg starter maskina, går det helt fint til jeg logger meg inn og aut. programmer starter opp. Deretter får jeg beskjed om at ny maskinvare er funnet! Nemlig en CD-ROM, MEN JEG HAR JO IKKE INSTALLERT NOE NYTT NÅ! :cry:

 

Får videre beskjed av blåskjermen at hvis problemene fortsetter, skal man trykke F8 og starte i SIKKERMODUS, MEN DETTE FÅR IKKE JEG TIL! TRYKKER PÅ F8 MEN KOMMER IKKE TIL OPPSTARTSALTERNATIVER!

 

Så hva skal jeg gjøre da, når jeg ikke får starta i sikkermodus for å gjøre de endringene som trengs, hva nå det måtte være? :hmm:

 

Er dette noen gode alternativer da?:

 

- Koble fra problembarnet (DVD-ROMen, CD-ROMen)

- Trykke på CMOS-knappen (hva skjer da?)

 

VÆR SÅ SNILL, KAN NOEN HJELPE MEG!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei

 

Jeg trenger hjelp.

 

En fil ved navn AFS2K.SYS ser ut til å lage problemer....

 

Når jeg starter maskina, går det helt fint til jeg logger meg inn og aut. programmer starter opp. Deretter får jeg beskjed om at ny maskinvare er funnet! Nemlig en CD-ROM, MEN JEG HAR JO IKKE INSTALLERT NOE NYTT NÅ!  :cry:

 

Får videre beskjed av blåskjermen at hvis problemene fortsetter, skal man trykke F8 og starte i SIKKERMODUS, MEN DETTE FÅR IKKE JEG TIL! TRYKKER PÅ F8 MEN KOMMER IKKE TIL OPPSTARTSALTERNATIVER!

 

Så hva skal jeg gjøre da, når jeg ikke får starta i sikkermodus for å gjøre de endringene som trengs, hva nå det måtte være?  :hmm:

 

Er dette noen gode alternativer da?:

 

- Koble fra problembarnet (DVD-ROMen, CD-ROMen)

- Trykke på CMOS-knappen (hva skjer da?)

 

VÆR SÅ SNILL, KAN NOEN HJELPE MEG!

5112407[/snapback]

 

 

Har du prøvd å trykke F8 i det du starter opp maskinen. Du må være litt kjapp mens det er svart skjerm og gjerne trykke flere ganger.

Lenke til kommentar

Hei!

 

Denne tråden er feilpostet, passer klart bedre i pcen min fungerer ikke og jeg aner ikke hvorfor - da det mest sannsynlig dreier seg om softwareproblemer. Da tråden i tillegg har et dårlig emnefelt (les lengre ned), og har unødvendig mengder med store og ropende bokstaver stenges den.

 

Trådstarter bes opprette ny tråd i rett forum, lage et utfyllende og godt emnefelt (uten "hjelp!"), og holde seg til små bokstaver og få utropstegn :).

 

 

Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden.

 

Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet.
Endret av Alastor
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...