GtReBra Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Har tatt han med 2 lock's og masse Warrior/dr00ds. Er ikke noe problem egentlig, bare healerene fra off tankene går til Mt når en add er nede for og kompansere for hvor mye han blir sterkere. Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Garr er en av de letteste bossene i MC imo. Det som er vanskelig på han er å fordele targets, men det fikser en addon lett (husker ikke hva den het). Bare sett en priest til å heale hver offtank, hold adds banished og det går som fot i hose. :> Lenke til kommentar
Pug Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Garr er en av de letteste bossene i MC imo. Det som er vanskelig på han er å fordele targets, men det fikser en addon lett (husker ikke hva den het). Bare sett en priest til å heale hver offtank, hold adds banished og det går som fot i hose. :> 5118060[/snapback] Ja, nettopp. Bruk denne addonen, så går det kjempelett. (GarrTarget). Det den gjør (såvidt jeg har forstått), er at man ikke kan targette samme add to ganger. Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Jeg er priviligert warlock egentlig, vi har 5-6 locks på hvert run. Sleit med mages i starten(utrolig nok). Vi begynner vel å balansere oss ned til 4 locks nå virker det som, mne likevel ofte vi tar warlock som filler da vi er sykt aktive, gjør bra dps og banish+curses gjør oss ettertraktet \o/ Men jeg vet også om guilds som tar max 2 locks og max 2 hunters osv. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Nå tok vi endelig Garr. Det var fortsatt ikke så veldig lett synes jeg men etter noen få wipes så fikk vi det til ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå