uthufhtrhyhfg Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 En kompis av meg skal kjøpe seg PC.. Åsså har han drevet å sett litt på den her Er litt skeptisk til Elkjøp, men hva vet vel jeg ... Fint om dere har noen har noen formeninger om han burde kjøpe den eller ikke...
BehersK Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 Vel er ikke den PCen jeg ville valgt, men det er jo meg. Hva skal han bruke PCen til? Den PCen er ikke verdt prisen vil jeg si. Se på www.shg.no og www.netshop.no , og bygg heller din egen PC. Mye mer for pengene.
Bolson Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 Vil tro at denne Pc-en fra Netshop til omtrent samme pris (frakt i tillegg) er et bedre kjøp. Bedre grafikkort, og etter de fleste her på forumets mening en bedre CPU.
BehersK Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 Vil tro at denne Pc-en fra Netshop til omtrent samme pris (frakt i tillegg) er et bedre kjøp. Bedre grafikkort, og etter de fleste her på forumets mening en bedre CPU. 5110253[/snapback] Gå for den PCen, mye mer for pengene. Men det er ikke med skjerm på den. Husker ikke helt om det var med det på den første
SSS Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 Hvorfor har Netshop lagt til 2 stk Nec DVD-brennere? Holder jo streng tatt med 1. Så da kan man egentlig trekke fra 345 kr og heller bruke det på noe annen snacks.
RulleRimfrost Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 Riktig. En dropper cd-rom nr 2 og velger et kabinett fra Arctic i stedet, så er det jo en fullgod PC fra Netshop
Bolson Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 Oppsettet har nok ikke to brennere - det er nok bare en feil i detaljert innhold/endre. Elkjøp PC-en var ikke med skjerm etter det jeg kan se av beskrivelsen.
Simon Aldra Skrevet 6. november 2005 Skrevet 6. november 2005 Netshop.no = Win. Gå for netshop, elkjøp-pc'er er generelt ikke good shit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå