ådne Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 Har innstalert lyddriverene, men får ikke noe lyd ut av pcen! Har testet med mp3 spilleren og det funker utmerket! Hva kan være problemet?
L O G I M A N Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 Bruker du riktig utport? Er lyd slått av/ned i OS?
ådne Skrevet 5. november 2005 Forfatter Skrevet 5. november 2005 Bruker riktig utport ja, har testet med alle også for sikkerhets skyld. Lyden er på maks i OS. Det er derfor jeg ikke skjønner hvorfor det ikke kommer lyd ut Noen som har noen tips?
ådne Skrevet 6. november 2005 Forfatter Skrevet 6. november 2005 Har enda ikke fått det til. Ingen som aner hva som kan hjelpe?
HAG Skrevet 6. november 2005 Skrevet 6. november 2005 MSI hadde ei "lur" løsning på de første K8N Diamond korta som kom i handelen, de skulle ha 24 pin ATX kontakt MED -5V for at lyden skulle fungere - "ingen" 24 pin ATX PSU'er har -5V - den er fjærna i standarden for 24 pin PSU - samme med adapterkabler fa 20 til 24 pin, de kutta -5V siden det ikke var i normen, selv om alle 20 pin PSU hadde -5V i kontakten sin... Har K8N Diamond fra januar, har Tagan 480 forsyning som har 20 pin med en ekstra 4 pin som henges på for å få 24 pin, slik har eg 24 pin ATX kontakt med -5V seinere endra MSI designet av dette kortet slik at 24 pin PSU uten -5V er OK uten at lyden blir tatt bort. Har du kikka på sidene til MSI at det ikke er noen sære krav til utstyret rundt kortet for at lyden skal kunne fungere? - slik som på mitt i begynnelesen (før mai/juni).
ådne Skrevet 7. november 2005 Forfatter Skrevet 7. november 2005 Nå er jeg skikkelig irritert! Har prøvd å laste ned driver fra internett og alt mulig! Ingen ting hjelper! Ifølge hjemmesidene til MSI trenger jeg ikke gjøre noe spessilet for å få det til å fungere... Noen som har en ide eller to å komme med?
_Ferrari_ Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 Jeg har det samme kortet, men har ingen problemer. Eneste at jeg måtte fjerne en jumper for å få lyd ut både bak, og på kabinettet.. Kanskje den er satt feil. Jumperen sitter på noen pinner nederst til venstre på kortet. Skal så vidt jeg husker være grønn.
ådne Skrevet 7. november 2005 Forfatter Skrevet 7. november 2005 Er ikke noen jumper på pinnene nederst til venstre... hm...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå