Gå til innhold

Xp er ustablit


Anbefalte innlegg

Er sikkert det samme problemet som har vært oppe på forumet her 3-4 ganger før og løsninga ligger på denne linken!

 

http://www.tweakxp.com/tweakxp/display.asp?id=841

 

hvis du åpner ei mapp med divx`r, som ikke er ferdi nedlasta vil den forsøke lese hele fila og blir aldri ferdi og du får cpu usage på 100%!

 

Fjerner du denne reg verdien kommer det aiiiilllldri til å skje igjen!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Greit nok det, men et OS uten programvare er jo ganske ubrukelig! BeOS noen?


Som en av de får BeOS brukerene her i landet må jeg nesten svare.Jeg bruker BeOS på fulltid og det er faktisk det eneste OSet jeg har installert på pcn min.Program utvalget har forbedret seg mye de siste årene (litt over 3000 programmer per i dag.), det kan sefølgelig ikke sammenlignes med windows eller linux, men det er nok for de fleste.

 

Jeg bruker beos til mp3/web/mail/chat,lage musikk og programmering

 

men det her ble litt OT....

 

[ Denne Melding var redigert av: nthjelme på 2002-08-28 14:14 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-08-28 14:13, nthjelme skrev:

Som en av de får BeOS brukerene her i landet må jeg nesten svare...


Beklager, det var ikke meningen å rakke ned på BeOS. Har hørt mye bra om dette OS'et...

 

Poenget var bare å illustrere at hvis et OS blir ustabilt når man installerer programvare så hjelper det fint lite at det er stabilt når det lever i ensomhet på harddisken. :smile:

Lenke til kommentar

WinXP ville ikke engang leve helt alene på disken min, kom aldri lenger enn forbi kopiering av alle filer før alt låste seg... Har bytta endel HW siden sist, mulig at det funker bedre nå, men w98se funker så bra for tia så jeg bare lar det ligge.

Enig med [hvemdetnåvar] om å sjekke hvilket program som går i 100%, har opplevd at spoolsv.exe har gjort det på win2k.

Ang BeOS: Har prøvd å få inn BeOS 5.0 Personal (den som man kan legge 'oppå' Windows, men har aldri fått boota BE skikkelig (heng under boot), irriterende..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...