butare Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 (endret) Er det bare jeg som ikke får svar på mail fra Pyton.no? Har hatt problemer med en maskin jeg kjøpte for litt over 1 å siden. Har sendt 2 mailer uten å få noen respons fra dem. Dette synes jeg er veldig dårlig. Bor i utlandet så det er ikke så praktisk å kommunisere på andre måter enn på mail. Endret 5. november 2005 av butare
gorber Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 Hvor lang tid har de hatt med å svare? Har du sjekka spamfilteret ditt?
butare Skrevet 5. november 2005 Forfatter Skrevet 5. november 2005 Hvor lang tid har de hatt med å svare? Har du sjekka spamfilteret ditt? 5108277[/snapback] Sendte første mail for ca 3 uker siden. Purringen sendte jeg 1 uke etter det. Bruker Gmail som mail adresse. Ingen lokal spamfilter.
gorber Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 Da ser jeg ikke noe annet alternativ for deg enn at du ringer de.
butare Skrevet 5. november 2005 Forfatter Skrevet 5. november 2005 Da ser jeg ikke noe annet alternativ for deg enn at du ringer de. 5108301[/snapback] ¨ Spørsmålet egentlig er vel om dette er noe som Pyton driver på med i stor stil? Ignorer kunder på mail altså. Kanskje jeg skal sende dem linken til denne tråden? Takk for svar forresten.
Big SturL Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 Jeg har hartt god service derfra. De har det sånn at du bare kan legge de til på Messenger og prate med de gjennom det.
wildcat Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 (endret) Jeg sjekket siden til pyton.no, og fant en gif der det står "Raskt svar? snakk direkte med pyton via msn. "[email protected]". Dette vil jeg anbefale deg å gjøre. Om det funker så er det en genial mulighet for kundene å få kontakt med dem . Butikker som ikke svarer på mail eller telefon er irriterende. mvh Endret 5. november 2005 av wildcat
butare Skrevet 5. november 2005 Forfatter Skrevet 5. november 2005 Jeg sjekket siden til pyton.no, og fant en gif der det står "Raskt svar? snakk direkte med pyton via msn. "[email protected]". Dette vil jeg anbefale deg å gjøre. Om det funker så er det en genial mulighet for kundene å få kontakt med dem . Butikker som ikke svarer på mail eller telefon er irriterende. mvh 5108415[/snapback] Joda, har prøvd det. Og det var der jeg fikk beskjed om å sende en mail. Etter det har jeg ikke hørt noe. Men får sende en til så får vi se.
RulleRimfrost Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 Hadde selv samme problemet hos dem for en stund siden, der jeg fikk svar etter et par dager, men ikke varene jeg etterlyste. Da jeg tok kontakt pr tlf og gjorde oppmeksom på dette, ble det hele derimot fixa på no time, og jeg fikk varene sendt med bud samme dag, free of charge. Har inntrykk av at Pyton gir OK service, og at det nok bare er en liten glipp...
Samcki Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 Service på msn..... jaja, finnes vel andre bedre løsninger for chat enn msn?
CyberAage Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 Service på msn..... jaja, finnes vel andre bedre løsninger for chat enn msn? 5110075[/snapback] Msn er vel greit å bruke som suplement ? For det første så har minst 90 % av kundene msn innstallert. Og all form for kommunikasjon er bedre enn ingen kommunikasjon
Black Star Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 La ikke dette gli ut i en diskusjon om MSN er bedre enn andre chatteprogrammer... det kan vi ta i en annen tråd
Pyton.no - Salg Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 Hei, Ser at du savner svar på en epost du har sendt inn til oss! Kan du få gitt oss datoen du har sendt inn denne mailen? Vi har hatt problemer med et spamfilter men dette skal ha blitt fikset for over to uker siden og vi svarer på mail hele dagen - så da ville jeg nok prøvd å sende mailen over på nytt eller at du gir oss som sagt info om når mailen var blitt sendt så kan vi få sjekket dette ut med Mdeamon og Broadnet. Ha en god kveld MVH Pyton.no - Salg [email protected] - [email protected]
butare Skrevet 6. november 2005 Forfatter Skrevet 6. november 2005 Hei, Ser at du savner svar på en epost du har sendt inn til oss! Kan du få gitt oss datoen du har sendt inn denne mailen? Vi har hatt problemer med et spamfilter men dette skal ha blitt fikset for over to uker siden og vi svarer på mail hele dagen - så da ville jeg nok prøvd å sende mailen over på nytt eller at du gir oss som sagt info om når mailen var blitt sendt så kan vi få sjekket dette ut med Mdeamon og Broadnet. Ha en god kveld MVH Pyton.no - Salg [email protected] - [email protected] 5110541[/snapback] Hyggelig å se at dere følger med. Skal sjekke sent-boksen min og se om jeg får sendt den på nytt. Vi får la tvilen komme tiltalte tilgode
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå