VTW Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 Jeger blitt en Opera-bruker, og ønsker da å kunne spille spill... Men mange spill krever at jeg har Shockwave Player. Noe jeg KUN har i Internet Explorer. Jeg lurte på om det gikk ann å få Shockwave Player til Opera? PS. Jeg vet jeg bare kan skifte til Internet Explorer, men det blir så tungvint i lengden!
Mr.Garibaldi Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 Sjekker du her finner du en oversikt over forskjellige plugins til Opera, og du finner instruksjoner for hvordan installere Shockwave her...
Stian-G Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 Det var enten shockwave eller quicktime jeg hadde problemer med. Måtte laste ned firefox, og først da fikk jeg lov til å velge hvor jeg ville instalere... Merkelige saker.
VTW Skrevet 8. november 2005 Forfatter Skrevet 8. november 2005 Klarer det ikke. Kan dere skrive inn en "step by step"-bruksanvisning?
PT Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Se om du finner filen np32dsw.dll i denne mappen: *systemdisk*:\Programfiler\Internet Explorer\PLUGINS Om den er der kan du kopiere den til Opera\Plugins-mappen din.
cypionate Skrevet 4. desember 2005 Skrevet 4. desember 2005 ja, jeg har samme problem tror jeg... får ikke til å spille enkelte spill på grunn av dette, å det går ikke å installere:S har heller ikke den np32dsw.dll i systemdisk*:\Programfiler\Internet Explorer\PLUGINS kan noen vennligst lage en step- by- step forklaring?
PT Skrevet 4. desember 2005 Skrevet 4. desember 2005 http://opera.com/support/search/supsearch.dml?index=430 Hvis du da ikke finner np32dsw.dll i Opera\plugins-mappen din, kan du sjekke *systemdisk*:\Programfiler\Internet Explorer\PLUGINS en gang til.
cypionate Skrevet 4. desember 2005 Skrevet 4. desember 2005 har jort det no, men finner ikke den np32dsw.dll filen i noen mappe jeg:S går det at du eller noen fra msn gir meg den fila? så legger jeg den i opera/ plugins mappen min?
cypionate Skrevet 4. desember 2005 Skrevet 4. desember 2005 og når det gjelder den installasjonen, det kommer ikke noe slikt: " 4. When the Macromedia Shockwave Player movie begins playing, your installation is successful." kommer ingen video:S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå