Gå til innhold

shopping i Køben?


onlinehero

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Acne har mye fint, jeg vet ikke hva trådstarter mener med merkeklær, men om du er inne i litt mer high fashion kan det nevnes at det blant annet er mulig å få tak i noen godbiter fra Dior Homme i København, om jeg ikke husker feil heter butikken som tar inn dette Storm. Vuitton har som kjent boutique der, om du ikke liker logovesker har de noen herlige sko, ingenting er som å jogge med Vuitton-skinn på føttene.

 

Danmark har generelt svært mye vanvittig god design på mange forskjellige fronter, det er absolutt verdt å fordype seg i en del forskjellige forretninger.

Lenke til kommentar

Ahh, glemte det. Ligger en digg internettcafe\fantasyshop der. Ligner litt på avalon ol.

Om jeg husker riktig går du nedover strøket fra rådhusplassen og ca. 5-10min nedover kommer du til "Jorcks Passage"(til venstre) det er en gang til paralellgata til strøket. Så går du igjennom den og til høyre. Faraos Cigarer heter den. Digg sted.

 

http://www.faraos.dk/

Endret av Loffelur
Lenke til kommentar
du må også ta deg en tur innom bydelen ved navn Christiania.....masse kult der

5097638[/snapback]

 

den eksisterer ikke lengre!

5100152[/snapback]

Jovisst eksisterer Christiania. Politiet har hatt en del aksjoner der for å få bukt med pusher street, så langerne driver ikke like åpenlyst som før, men stedet eksisterer fortsatt i aller høyeste grad.

Lenke til kommentar
Du må på Fields! Europas største kjøpesenter.

5100191[/snapback]

 

Større en KaDeWe og Harrods?

5102337[/snapback]

 

KaDeWe og Harrods er det som kalles for varehus da. Mens et kjøpesenter har flere butikker inni seg, er KaDeWe og Harrods bare en stor butikk som har forskjellige avdelinger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...