Gå til innhold

Vista kommer 23. juli


p@ge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
løp og kjøp :tease: en ny pc

5093582[/snapback]

Det er vel litt tidlig å kjøpe nå, men jeg kan godt tenke meg at det blir endel oppgraderinger rundt omkring når Vista kommer. Jeg har allerede tatt en forsiktig oppgradering siden min gamle AMD 1600+ socket A var litt for treg til Vista betaen, og det gamle grafikkortet ikke støttet glass effektene. Men ved å skru av endel av juletreeffektene går den ikke så ille selv med gammelt grafikkort. I tillegg vil helt sikkert det ferdige produktet være endel bedre enn betaen, så det er ingen grunn til å løpe på butikken enda...

Lenke til kommentar
Så bra for de som er PC-produsenter da...  :p  Kommer jo ikke til å være i salg til oss vanlige dødelige før rundt juletider.

5093565[/snapback]

Jeg vil nok tippe at det ikke er så lang tid mellom RTM og release til sluttbruker her. Det kommer sannsynligvis til å være en del etterspørsel etter Vista, og Microsoft vil (forhåpentligvis) slippe Vista til sluttbrukere ikke alt for lang tid etter RTM.

Lenke til kommentar
Så bra for de som er PC-produsenter da...  :p  Kommer jo ikke til å være i salg til oss vanlige dødelige før rundt juletider.

5093565[/snapback]

Jeg vil nok tippe at det ikke er så lang tid mellom RTM og release til sluttbruker her. Det kommer sannsynligvis til å være en del etterspørsel etter Vista, og Microsoft vil (forhåpentligvis) slippe Vista til sluttbrukere ikke alt for lang tid etter RTM.

5094179[/snapback]

 

This is the date the software giant has set to ship the operating system to PC vendors so they can have machines ready for the 2006 Xmas holiday season.

And I rest my case. ;)

Lenke til kommentar
This is the date the software giant has set to ship the operating system to PC vendors so they can have machines ready for the 2006 Xmas holiday season.

And I rest my case. ;)

5095826[/snapback]

Med et sitat uten kilde. Hvem har kommet med utsagnet? Sannsynligvis ikke Microsoft selv, og det høyst sannsynlig snakk om antakelser uansett. Hverken du eller jeg har bevis for noe som helst enda, jeg kom med min antakelse, så får det være opp til andre å velge hva de vil tro eller håpe på :)

Lenke til kommentar
This is the date the software giant has set to ship the operating system to PC vendors so they can have machines ready for the 2006 Xmas holiday season.

And I rest my case. ;)

5095826[/snapback]

Med et sitat uten kilde. Hvem har kommet med utsagnet? Sannsynligvis ikke Microsoft selv, og det høyst sannsynlig snakk om antakelser uansett. Hverken du eller jeg har bevis for noe som helst enda, jeg kom med min antakelse, så får det være opp til andre å velge hva de vil tro eller håpe på :)

5095842[/snapback]

 

Jeg siterte en av de to artiklene som det ble linket til i første post i denne tråden her. Har du ikke lest den enda kan du lese den her. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...