Gå til innhold

nvidia kort som er bedre enn 9800pro?


zulo

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+6132
Takk

prøvde å åpne pipelines men da ble det artifacts i windows. Skal prøve med 12 pipelines seinere kansje det går. Men ellers bra, 7200 poeng i 3dmark03 og spillene går glattere enn med radeon9800pro som j hadde..battlefield 2 går også :) og java3d programmene mine går så det suser.

5109740[/snapback]

 

Dette var faktisk litt skuffende synes jeg.

Hva har du av HW ellers i systemet ditt?

Jeg har to stk. 6800LE til henholdsvis kr. 871 (demo) og kr.700(brukt) som begge gjør godt over 10k i 3DMark03...

Dete ene med 12x5 (ca. 10.1k) og den andre 16x5 (ca. 11.1k).

Vurderte selv å kjøpe ett 6800XT, men synes det var for dyrt i forhold til (brukte) 6800LE (og det ser ut som jeg gjorde rett valg).

 

Edit og PS:

Angående støy.. så syntes jeg Gainward-kortet (demo) bråkte infernalsk (pga. tørt viftelager), mens Aopen Aeolus-utgaven var nesten lydløst..

Byttet likevel begge stock-kjølerne med AC NV 5 rev.2... som ga høyere klokk, lavere temps.. og så godt som ingen støy.. :thumbup:

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Takk

prøvde å åpne pipelines men da ble det artifacts i windows. Skal prøve med 12 pipelines seinere kansje det går. Men ellers bra, 7200 poeng i 3dmark03 og spillene går glattere enn med radeon9800pro som j hadde..battlefield 2 går også :) og java3d programmene mine går så det suser.

5109740[/snapback]

 

Dette var faktisk litt skuffende synes jeg.

Hva har du av HW ellers i systemet ditt?

Jeg har to stk. 6800LE til henholdsvis kr. 871 (demo) og kr.700(brukt) som begge gjør godt over 10k i 3DMark03...

Dete ene med 12x5 (ca. 10.1k) og den andre 16x5 (ca. 11.1k).

Vurderte selv å kjøpe ett 6800XT, men synes det var for dyrt i forhold til (brukte) 6800LE (og det ser ut som jeg gjorde rett valg).

 

Edit og PS:

Angående støy.. så syntes jeg Gainward-kortet (demo) bråkte infernalsk (pga. tørt viftelager), mens Aopen Aeolus-utgaven var nesten lydløst..

Byttet likevel begge stock-kjølerne med AC NV 5 rev.2... som ga høyere klokk, lavere temps.. og så godt som ingen støy.. :thumbup:

5155764[/snapback]

 

Hovedkort: Asus p4p800 deluxe, p4 2.4ghz 800fsb, 2x512mb ram.

 

Fikk bare 5000 og noe poeng med ati radeon 9800 pro..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...