Gå til innhold

Veier å gå i C++

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har alltid vært interessert data, og kommer nok alltid å være det. Dessverre har jeg aldri fått rota meg til å begynt skikkelig med C++, selv om jeg har lest en nybegynnerbok på emnet. Dessverre var denne utdatert, og en del feillære i tillegg, så nå har jeg bestilt "Accelerated C++", og venter ivrig på denne boken.

Det jeg lurer på er følgende:

Når jeg har lest denne boken, Accelerated C++, hva skal jeg gjøre etter det? Selvfølgelig kan jeg jo lage meg prosjekter, noe jeg antagligvis vil, men hvilke veier innenfor C++ kan jeg gå?

Håper Accelerated er like bra som dere sier den er, og at jeg virkelig får lært meg det grunnleggende innenfor C++ denne gang ;).

Takker for absolutt alle svar. Begrunn også hvilke veier jeg bør gå, og selvfølgelig hvorfor :thumbup:

MVH

Erik Aasmundrud

Videoannonse
Annonse

Visst du lærer C/C++ ordentlig kan du tjene store penger på det. Visst du bestemmer deg for å begynne å arbeide innenfor avansert C programmering kan du tjene bortimot en million i året med 100 % stilling.

Som sagt, det avhenger helt fra hvor sta du er og har lyst til å lære det, men resultatene kan bare bli bra :thumbup:

Edit: Da snakker vi big business i Oslo, eller mest sansynelig utenlands, kanskje USA, men veien dit er MYE studering.

Dessuten er det mangt innenfor C/C++ programmering, blant annet grafisk programmering med QT.

Endret av ^FeKtus

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...