Svalmeister Skrevet 31. oktober 2005 Skrevet 31. oktober 2005 (endret) Må dessverre oppgradere min Mitsubishi Colt 1.3 Glxi -96 til en litt større bil. Skal da gå for stasjonsvogn, men her er det mange å velge mellom og jeg lurer på om dere har noen synspunkter. Mine krav er stasjonsvogn, under 200.000 kr, rundt 100.000 km og helst etter 2000 modell. Jeg har sålangt vurdert følgende biler: BMW 318 Volvo V40 Audi A4 VW Passat Andre merker? Noen som har en av disse bilene? Problemer? Endret 2. november 2005 av Svalmeister
Pluggen Skrevet 31. oktober 2005 Skrevet 31. oktober 2005 VW og Audi Er jo i og for seg "samme" bilen, bare litt statusstyrt etter hva jeg vet.. Vil da tro du får mer bil for pengene om du går for en VW... Hvis ikke er jo E46 en veldig fin bil spør du meg, og jeg ville nok godt for den... Her har du mine meninger
Kebab GUD Skrevet 31. oktober 2005 Skrevet 31. oktober 2005 bare kjøp en toyota avensis og slutt å tenk mer på det ..
Magnum p.i. Skrevet 31. oktober 2005 Skrevet 31. oktober 2005 (endret) Hvis jeg var deg ville jeg ha byttet i denne. Syns det er en av de tøffeste stasjonsvognene utseendemessig. Og kanskje du får bytta inn Colten din til en grei pris siden det er en Mitsubishi forhandler Endret 31. oktober 2005 av walter_melon
Svalmeister Skrevet 2. november 2005 Forfatter Skrevet 2. november 2005 Toyota er ikke med i vurderingen da jeg ikke ønsker å være så fornuftig. Det representerer for meg en litt kjedelig bil (kanskje Passat også havner i denne klassen...) og jeg er ute etter noe som er litt mer spennende. Colten er dessverre allerede solgt. Kjørte en Galant som taxi i to år. Den er grei og trivdes godt med den, men er nok ferdig med Galant for en stund fremover. Noe de andre bilene er bedre på enn E46?
trondbue Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Vi har hatt en 1996 Volvo S40 og har nå en 2001 Volvo V40 1.9D. Synes det er en veldig god bil å kjøre! Vet ikke hva du tenker på slags motor, men synes den diesel motoren er helt super jeg. Ikke bråker den så mye som Passat TDI og i tillegg er den like sprek synes jeg. Skal du ha bensin vil jeg ikke anbefale 1.6 literen. Denne synes jeg var veldig slapp til den bilen. Men er veldig gode biler å kjøre vil jeg si. Vår 2001 modell har gått 150 000 km nå, og fortsatt som ny å kjøre. I Uten om vanlig service har vi byttet dynamoen akkurat, ellers kommer jeg ikke på at det er gjort noe mer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå