tommy_sn Skrevet 31. oktober 2005 Skrevet 31. oktober 2005 Hei! Er det mulig å få til at hvis en f.eks er logget på msn hjemme, så drar man bort og logger seg på msn der. Da logger man seg jo av hjemme. Men er det mulig å få til at når man logger seg av msn på den pcn man sitter på, f,eks hos naboen, så blir man automatisk logget på hjemme igjen? Eller er det mulig å være logget på samme msn-konto på to pc'er?? Tommy!
Timur Skrevet 31. oktober 2005 Skrevet 31. oktober 2005 Husker i hvert fall når jeg hadde Msn Messenger 6.0 så var det et tilleggsprogram (riktig nok ikke fra ms eller msn da) som gjorde at man kunne være pålogget på samme konto flere steder. Du måtte i så fall ha det innstalert alle de stedene du skulle være pålogget da. Har ikke brukt msn siden det så jeg vet faktisk ikke. En annen ting du kunne gjort var jo å opprette en konto på LogMeIn.com (gratis) også lagt til pc'en din der. Så er det jo bare til å logge deg inn på logmein.com, da får du opp et skjermbilde av desktopen og da er jo bare å logge på igjen. Jeg lurer forresten veldig på hvorfor du trenger at hjemmepcen din skal være pålogget på msn når du ikke er tilstede?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå