Gå til innhold

Layout med relativ position


Anbefalte innlegg

Hei eg har planer om å lage ei nettside med css og layers i staden får tabellar.

Heile sida har ljos blå bakgrunn og skal vere sentrert

 

Eg skal ha med følgande layers, med 10px "luft" mellom.

 

"Banner" - layer som går over heile sida øverst og er 800px X 90px, med bilde

 

"Overskrift" - layer som ligg på sentrert på botten av "Banner"

 

"Menyar" - tre layer som ligg under ein an langs venstre kant. Dei skal vere 130px breie og så høge at all teksta får plass og ligge under "Banner". Mørk blå bakgrunn, ljosblå og svart kantlinje.

 

"Hovedtekst" -eitt layer som ligg til høgre for "Menyar" og under "Banner". Dette skal vere slik at høgre kant ligg parallelt med høgre kant "Banner". Svart kantlinje.

 

"Sub tekst" -eit layer som ligg rett under "Hovedtekst".

 

Det eg i allefall ikkje har vore i nærleiken av å få til er å plassere dei to underste "Menyar" og "Sub tekst" + få til kantlinjer på "Menyar".

 

Her er ein link til den gamle sida med ekle tabellar som ikkje gjer det eg vil. Den nye sida skal vel igrunn likne ein del på den...

 

Etter å ha søkt rundt på nettet generelt og Hardware.no spesielt ei god stund utan å bli smartare, tyr eg til den "kjedelege" løysinga, og spør dykk. Hadde vore fint med gode og lettfattelege svar, men alle (relevante) svar er supert.

 

EDIT: kan evt ha ein scrollbar på "Hovedtekst" slik at "Sub tekst" blir liggande nederst på skjermen heile tida.

Endret av Sevald
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...