Gå til innhold

må du ha network adapt. for å gå online på 360?


trondtrond

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Ja, du må vist kjøpe den. Trodde at man kunne bruke trådløse usb adaptere, men det går ikke nei.

 

Men syns det er litt kjipt at det ikke er innebygd trådøst på den. Jeg får vel koble gjennom pc'n min da.

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar
ok, men hvis du skal ha trådløs internett-tilgang må du kjøpe adapter da? jeg har ikke kabel ser du..

5084658[/snapback]

 

Hvis du skal ha trådløs internett-tilgang, så må du først ha en trådløs router i nettverket. Dette kommer i tillegg til det offisielle adapteret som er linket til over. Det enkleste og billigste er bare å kjøpe en billig cat.5 kabel og plugge rett i modemet

 

Eller en sånn. ;) Tror du kan bruke den.

 

Men syns det er litt kjipt at det ikke er innebygd trådøst på den. Forresten, går det å koble til gjennom pc'n med kabel? Bridge altså.

5084945[/snapback]

 

Det Linksys nettverkskortet som Øyvind linker til kan ikke brukes sammen med Xbox 360. Skal man bruke noe annet enn det offisielle adapteret, må man bruke et Ethernet-basert trådløst nettverkskort da USB portene ikke vil være 100% kompatible mellom Xbox og PC.

 

Det går å koble PC og Xbox 360 direkte til hverandre (f.eks til Media Center bruk). Da trenger man kun en krysset nettverkskabel.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ
Ja, du må vist kjøpe den. Trodde at man kunne bruke trådløse usb adaptere, men det går ikke nei.
Det er jo temmelig logisk egentlig, det hadde blitt et helvette for Microsoft om folk skulle brukt alt mulig av WLAN ting og krevd at det skulle funke - da er det like greit å ha en standard som garantert funker. Selv synes jeg det er fint at det ikke er innebygd, da de av oss som ikke trenger WLAN-adapter i boksen sparer penger på akuratt det :)
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741
Ja, du må vist kjøpe den. Trodde at man kunne bruke trådløse usb adaptere, men det går ikke nei.

 

Men syns det er litt kjipt at det ikke er innebygd trådøst på den. Jeg får vel koble gjennom pc'n min da.

5084945[/snapback]

 

Går det an å koble xb360 til en pc (med nettverksledning) og at det videre fra pc'en går trådløst til en ruter?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Ja, du må vist kjøpe den. Trodde at man kunne bruke trådløse usb adaptere, men det går ikke nei.

 

Men syns det er litt kjipt at det ikke er innebygd trådøst på den. Jeg får vel koble gjennom pc'n min da.

5084945[/snapback]

 

Går det an å koble xb360 til en pc (med nettverksledning) og at det videre fra pc'en går trådløst til en ruter?

5086873[/snapback]

 

Tror det skal gå ja, det jeg har tenkt å prøve hvertfall. Men er ikke sikker.

 

Da setter du opp en "bridge" tilkobling i tilfelle.

Lenke til kommentar
Hmm trådløst nett og Online spill er ikke helt tingen altså..

 

Er alltid noe packet tap over et trådløst system. Det hele ender opp med at du får en heller bad opplevelse av spillet.

5088069[/snapback]

 

 

jeg spiller trådløst på xbox uten problemer

 

 

heller ingen problemer med streaming av divx osv

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741
Hmm trådløst nett og Online spill er ikke helt tingen altså..

 

Er alltid noe packet tap over et trådløst system. Det hele ender opp med at du får en heller bad opplevelse av spillet.

5088069[/snapback]

 

Jeg koblet xboxen min til pc'en med kabel, videre fra pc'en gikk det trådløst til ruteren. Hadde ikke noen dårlige opplevelser med dette, bortsett fra hoster som var i Amerika med dårlig linje. Dette var dog i nXBC, i xb live er det bedre hoster.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741
Hmm trådløst nett og Online spill er ikke helt tingen altså..

 

Er alltid noe packet tap over et trådløst system. Det hele ender opp med at du får en heller bad opplevelse av spillet.

5088069[/snapback]

 

 

jeg spiller trådløst på xbox uten problemer

 

 

heller ingen problemer med streaming av divx osv

5088117[/snapback]

 

 

Bruker du xb live?

Lenke til kommentar
Hmm trådløst nett og Online spill er ikke helt tingen altså..

 

Er alltid noe packet tap over et trådløst system. Det hele ender opp med at du får en heller bad opplevelse av spillet.

5088069[/snapback]

 

 

jeg spiller trådløst på xbox uten problemer

 

 

heller ingen problemer med streaming av divx osv

5088117[/snapback]

 

 

Bruker du xb live?

5089929[/snapback]

 

ja.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...