iBook Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Hei, Jeg er fullstendig blank når det gjelder dataspill. Har vel spilt playstation én gang i mitt liv, og før det hadde jeg bare spilt litt sega og supermariobros på game boy da det var nyeste teknologi. Vel, nå skal jeg skrive en liten oppgave om x-box. har googlet litt rundt, men tenkte det kunne være interessant å høre litt fra dere brukere av produktet. Har intrykk av at det er ganske mange spillfantaster her inne Jeg har skjønt at x-box er den kraftigste av konsollene. Det er mange bra spill som finnes til denne konsollen, den er billigere (tenker på første utgaven), men likevel har PS2 størst markedsandel. Dere som har PS2, hvorfor valgte dere ikke x-box? Spiller dere fortsatt mange av spillene som dere kjøpte til PS1? (dvs bruker bakoverkompatibiliteten) Har det vært skepsis til at en softwareprodusent som microsoft skal klare å lage bra hardware? Noen spesielt bra spill som mangler til x-box, men som finnes til ps2? Hvem er det som først og fremst velger x-box isteden for playstation, er det flere unge enn de litt eldre? Hvor mye penger bruker dere sånn omtrent pr år på dataspill utenom konsollen? Er det umulig å kopiere spillene, så man slipper å kjøpe dem, men heller kan piratkopiere? (vet temaer om piratkopiering ikke er lov på forumet, men lurer på om det er tekninsk mulig..). Har alle dere med x-box medlemskap i x-boxlive? Ser dere på dette som en forutsetning for å få utbytte av konsollen? Og hvorfor i alle dager heter konsollen x-box? Forbinder den x'en og tildels fargevalget (sort og grønn) med unix... Eller står x'en for den ukjente? Tilgi meg de elementære spm her, men jeg er altså et hunnkjønn som i utgangspunktet ikke finner dataspill så interessant. Lenke til kommentar https://www.diskusjon.no/topic/490431-div-element%C3%A6re-spm-om-x-box/
Sweet Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 tja, for og svare på teknisk mulig om piratkopiering, så er det ikke mulig uten at man kjøper en såkalt modchip. det samme gjelder for PS2. (mods, jeg er ikke for piratkopiering, prøver bare og være hjelpsom ved og forklare..) Mvh Sweet™ Lenke til kommentar https://www.diskusjon.no/topic/490431-div-element%C3%A6re-spm-om-x-box/#findComment-5081282
CurSe Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 1 Noen spesielt bra spill som mangler til x-box, men som finnes til ps2? 2 Hvem er det som først og fremst velger x-box isteden for playstation, er det flere unge enn de litt eldre? 1. Irriterer meg at Gran Tourismo serien og God of war ikke finnes til xbox. 2. Kjøpte xbox da jeg var 20år, ikke direkte gammel, men litt mindre ung Lenke til kommentar https://www.diskusjon.no/topic/490431-div-element%C3%A6re-spm-om-x-box/#findComment-5083257
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå