Anonym5656 Skrevet 29. oktober 2005 Skrevet 29. oktober 2005 installert rythmbox med apt, men når jeg prøver og spille spille av en sang får den bare et utropstegn på seg. i terminal står det: Got error opening "file:///home/simen/Downloads/Break%20The%20Silence%20-%20A%20Piece%20Of%20Mind.mp3": Could not start pipeline playing hvorfor funker ikke dette?(xmms funker fint). og hvordan kan jeg høre på podcast i rhythmbox?
Anonym5656 Skrevet 30. oktober 2005 Forfatter Skrevet 30. oktober 2005 hm, har igrunn bare mp3-filer, men testa med en .wav fil, og fikk samme melding da.
Anonym5656 Skrevet 30. oktober 2005 Forfatter Skrevet 30. oktober 2005 hvordan får jeg startet "gstreamer-propeties" i ubuntu? fant en side som det sto at jeg måtte skifte til "default audio sink" der, men finner ikke "gstreamer-propeties" i pakkesystemet heller.
LessThanJake Skrevet 30. oktober 2005 Skrevet 30. oktober 2005 Har du instalert rhythmbox selv i Ubuntu? Den skal jo være instalert som standard! gstreamer-properties ligger vel alt inne prøv å starte det fra komandolinjen. Ellers, har du instalert gstreamer0.8-plugins, for det er egentlig alt som skal til for å spille mp3'er i Ubuntu!
Anonym5656 Skrevet 30. oktober 2005 Forfatter Skrevet 30. oktober 2005 Har du instalert rhythmbox selv i Ubuntu? Den skal jo være instalert som standard! gstreamer-properties ligger vel alt inne prøv å starte det fra komandolinjen. Ellers, har du instalert gstreamer0.8-plugins, for det er egentlig alt som skal til for å spille mp3'er i Ubuntu! 5079801[/snapback] Jeg har ikke standard installasjon av ubuntu. Bruker openbox, ikke gnome. Får bare command not found når jeg prøver og starte gstreamer-properties fra terminal. gstreamer-properties er inne.
LessThanJake Skrevet 30. oktober 2005 Skrevet 30. oktober 2005 gstreamer-properties ligger i gnome-media, men jeg vet ikke om den avhenger av hele gnome da?
Anonym5656 Skrevet 30. oktober 2005 Forfatter Skrevet 30. oktober 2005 (endret) gstreamer-properties ligger i gnome-media, men jeg vet ikke om den avhenger av hele gnome da? 5079890[/snapback] Ah! Tusen takk! Fikk endre til alsa og nå funker Rhythmbox som bare det! men noen peiling på hvordan jeg kan få podcast dit? f.eks itavisen sin. Endret 30. oktober 2005 av Gakkakk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå